REVIEW: Desperados III

… and the Voodoo

Eh, dacă până aici Desperados III pare destul de standard în materie de set-up pentru cei familiari cu RTT-urile, e timpul să vorbim despre a 5-a eroină din grup și preferata mea: Isabelle.

Apare un pic mai târziu în poveste, dar reușește să schimbe complet jocul datorită abilităților cu adevărat speciale pe care le posedă. Prima dintre ele se numește Mind Control și e extrem de utilă datorită haosului pe care-l poate cauza. Face exact ce spune, adică oferă posibilitatea de a controla un inamic. Acum, nu vă imaginați că gata, odată ce ai abilitatea asta poți să cureți harta. În funcție de nivelul de dificultate, numărul de utilizări este limitat și „muniție” pentru Mind Control se găsește foarte rar.

Cealaltă abilitate, care din fericire nu e limitată și de care am abuzat în prostie se numește Connect. Practic, realizează o conexiune între 2 ținte, iar ce pățește unul, pățește și celălalt. În 90% din cazuri, i se ia gâtul. În restul e împușcat. Cel puțin așa a fost în experiența mea. Isabelle mai are și o pisică foarte simpatică și periculoasă – practic dacă o vezi, urmează să mori foarte curând. E acolo să distragă atenția.

Dar degeaba avem abilități dacă n-avem și level design în care să le dezlănțuim – iar aici jocul stă iarăși foarte bine. Hărțile sunt măricele, posibilitățile tactice sunt destul de numeroase și odată începută misiunea, e treaba ta cum o termini – ai libertate totală. De asemenea, spre sfârșitul campaniei se deblochează o serie de challenge-uri, unde putem revizita hărțile cu anumite personaje. Foarte faine și provocările astea, chiar adaugă o doză bună de rejucabilitate.