REVIEW: MAFIA III (M.I.A.) / Nici mafioții nu mai sunt ce-au fost…

Știu că a cam fost scandal legat de optimizarea jocului și de bug-uri. Din fericire, eu nu am întâlnit niciun bug observabil si nici nu am avut parte de crash-uri, însă pe partea grafică lucrurile puteau sta mult, mult mai bine. Multe texturi sunt maronii și spălăcite, ciclul zi-noapte o ia pur și simplu razna uneori, iar cerul arată ca o vomă pixelată, mai ales noaptea. Ah, și nu vă așteptați la performanțe decente dacă nu aveți un PC robust. Până și meniurile și harta sunt dificil de navigat.

I can’t get no satisfaction

Mafia III devine frustrant, în cele din urmă, tocmai pentru că te gândești ce oportunitate ratată e. Hangar 13 au angajat atâția actori extrem de talentați, au scris o poveste interesantă și au investit în tehnologie pentru a crea cele mai tari cutscene-uri pe care le-am văzut în viața mea. Și apoi ce-au făcut? Au construit în jurul lor un joc plictisitor și repetitiv plasat într-un oraș lipsit de orice sclipire de viață, în care faci același lucru de sute de ori, în care luptele armate sunt sforăitoare și în care nici măcar nu te poți bucura cum se cuvine de condusul unei mașini. Ca să nu mai spun că Lincoln Clay este un protagonist cam antipatic. O mare oportunitate ratată, acest Mafia III, însă trebuie neapărat să vedeți cutscene-urile alea. Atât.

5

VERDICT: Modul de prezentare al poveștii este excepțional, soundtrack-ul recrează atmosfera epocii, iar voice acting-ul merită aplauze și un braț de premii. În afară de asta, din păcate, Hangar 13 au fușerit totul, iar Mafia III este tras în jos de numeroasele misiuni repetitive, combat-ul nesatisfăcător și de un New Bordeaux în care pur și simplu nu prea ai ce să faci. The swingin’ Sixties au venit și au plecat, Mick Jagger fie lăudat.

PRO:

Cutscene-uri superbe.
Voice acting de calitate.