REVIEW: Yakuza Zero (M.I.A.)

Yoshi City we burn it down

Totuși, nu faceți greșeala de a vă aștepta la un GTA plasat în Japonia anilor ’80. Am simțit un fior rece și sumbru de dezamăgire atunci când am constatat că nu pot fura mașini cu care să gonesc nebunește pe străzi, că nu mă pot sui pe o bicicletă și că nici măcar nu am voie să ies pe stradă, printre mașini.

Altfel, Yakuza Zero este o combinație interesantă de beat’em up și film cu mafioți în care puteți pierde lejer câteva zeci de ore. Povestea principală este destul de lungă pentru a putea cuprinde toate comploturile și replicile tăioase precum katana ale personajelor, iar misiunile secundare și activitățile opționale sunt distractive și adeseori ascund surprize amuzante.

Așteptați-vă la cutscene-uri luuungi, dar incitante și foarte profesionist jucate, dar și la demonstrații spectaculoase de arte marțiale, care devin repetitive, de la un moment dat încolo. Nu pot să zic că înțeleg 100% toată nebunia din jurul seriei Yakuza și în niciun caz nu am de gând să parcurg vreodată restul seriei, însă m-am distrat cu Yakuza Zero și îl pot recomanda oricui este interesat de fighting games, dar și de o poveste consistentă și plină de acțiune.

Mi-era poftă de pizza, dar ok…

VERDICT: Un beat’em up frenetic și spectaculos, cu aromă de anii ’80, Yakuza Zero impresionează prin povestea sa complexă și captivantă și prin voice acting-ul de calitate, fiind o veritabilă telenovelă pentru bărbați. O spun ca pe un compliment.

8

• GEN: Action-adventure/Beat’em Up
  • TESTAT PE: PS4