Fără Spoilere Pentru The Witcher 3, S’il vous plaît!
Brrr, internetul e un loc tulburător şi îţi poate strica repede cheful de orice! Problema cea mai mare apare atunci când scursura internetului are potenţialul de a-ţi fura într-un mod criminal, dacă nu dezgustător, pofta de The Witcher 3 – un RPG mai mult decât promiţător, pe care noi, cei din redacţia Nivelul 2, îl aşteptăm cu sufletul la gură. Aşa se face că un dezvoltator din echipa CD Projekt Red s-a trezit cu contul Google Drive spart, atacatorul/atacatorii însuşindu-şi documente importante, pline ochi cu spoilere, ce au fost apoi distribuite pe 4chan, Reddit şi alte colţuri ale Păienjenişului. Confirmarea oficială a atacului a venit repede, sub forma unui comunicat trimis de CD Projekt către Eurogamer. Michal Platkow-Gilewski, şef al departamentului de marketing, declara următoarele:
„Am luat la cunoştinţă faptul că unele fişiere din producţia The Witcher 3: Wild Hunt au apărut pe internet. O porţiune din aceste fişiere conţine informaţii legate de povestea jocului, aşa că vă recomandăm să nu le accesaţi, deoarece acest lucru ar putea avea un impact negativ asupra viitoarei experienţe de joacă. De asemenea, vrem să asigurăm pe oricine că răspândirea respectivelor documente nu afectează în niciun fel ciclul de dezvoltare.”
Informaţiile dezvăluite variază de la detalii ale unor queste, piese de concept art şi scene descriptive, până la gameplay trailer-ul prezentat la E3 2014 sau diferite rapoarte legate de funcţionalitatea jocului: „Nu sunt prezente blocaje cunsocute, dar crash-uri aleatorii, buguri funcţionale şi cosmetice pot avea loc. Întreg jocul poate fi parcurs fără blocaje ale progresului pe PC, XBONE şi PS4, deşi se preconizează o performanţă mai slabă pe console.”
În ciuda activităţii noastre jurnalistice, aderăm la sfatul producătorilor şi vă recomandăm să evitaţi orice spoiler major legat de The Witcher 3: Wild Hunt, căci vorbim despre un role playing game focusat pe story şi evoluţia personajelor. Pentru o doză de măcel monstruos cu săbii de argint sau niscaiva artă superbă, iată două mostre de gameplay – dintre care una prezentă la conferinţa E3 Microsoft – şi un link către fankit-ul oficial.
10 Comments
Ziskele
De o saptamana am vazut stirea pe internat, nu am citit-o. Se mai intampla si la case mai mari, remember Valve cu al lor Half Life 2.
Aidan
Agree, dar este extrem de deranjanta ideea de furt – mai ales atunci cand poate ruina o experienta ce promite foarte multe –, iar noi nu suntem de acord cu astfel de masuri controversate, chiar daca ar putea aduce informatii inedite.
Ziskele
De acord, dar pana la urma nu pot nici sa le plang de mila celor de la CD Projekt, atata timp cat isi pastreaza informatii pretioase pe drive virtual, in loc de unul fizic incuiat in sertar, old school style. Frica pazeste pepenii. George R.R. Martin scrie pe calculator cu DOS neconectat la net, sa-l hackeze pe ala.
LOL
Nu e nimeni obligat sa se expuna la spoilere. E ca si cum ai da vina pe cineva ca-ti trimite povestea filmului intr-un mail cand de fapt problema e la tine pt ca il deschizi si il citesti desi sti foarte bine ce este in el.
Aidan
Nu era vorba de circumstantele expunerii, ci de un indemn: „(…) vă recomandăm să nu le accesaţi, deoarece acest lucru ar putea avea un impact negativ asupra viitoarei experienţe de joacă.” Pur si simplu, CD Projekt ne spune ca W3 nu merita „spoilerit”.
LOL
mda inteleg. eu ma refeream la comentariul tau, daca observi ti-am dat reply la el, nu la stire (scrisa tot de tine).
In alta ordine de idei, as vrea sa te intreb (si te intreb, hehe) : Ce s-a intamplat cu Marius? Vad ca e singurul din gasca care nu are semnat nici un articol (in afara de cel de autoprezentare).
Mai scrie? Sau nu scrie deoarece inca nu a gasit un joc pe masura?(ar putea incepe cu Dishonored+expansions, perhaps)
Aidan
Well, Marius lucreaza la o chestie foarte interesanta, care ii acapareaza timpul. Lucrurile se vor lamuri la momentul potrivit 😉
„Focusat”…
Ai auzit de „concentrat” ?
Aidan
Din cand in cand. Tu ai auzit de ‘fokussieren’ si ‘focusare’ sau de faptul ca m-am distrat cu termenul asta in alte cateva articole, dupa o experienta „corporate”? Oricum, iti multumesc pentru mustrare, Anonymus.
mahri726
Cred ca după ce termini de jucat TW3, poți sa te uiți si peste documentele de design. In felul acesta, îți poți face o idee despre conținutul documentului, raportat la experienta ta de joc. Citindu-l, îți vei aduce aminte de anumite momente pe care le-ai jucat, ce ai simțit atunci si vei vedea ce au vrut producătorii de fapt sa iti transmită. Daca vei citi si review-ul de pe Nivelul 2, probabil ca vei constata ca fiecare are o experienta e joc diferita. In plus, ai ocazia sa descoperi cum fac maestrii GDD-urile. Poti invata de la ei.
Oricum, pana nu termini TW3, trebuie sa fugi de spoilere.