THE DIVISION 2: REVIEW EPISODIC NIVELUL2 (II)
Din cover în cover
Gameplay-ul se folosește cu excelență de configurația locațiilor, abilitățile inamicilor, skill-urile tale, armament și mecanica de cover, într-un amestec clar superior celui din primul Tom Clancy’s The Division.
Eroul tău complet personalizabil, de la freză și tatuaje la camuflaj și bocanci, are la dispoziție (până la nivelul 30) trei mari tabele de scheme în care îți vei prinde urechile: Perks, Crafting și Skills.
Primele necesită puncte SHD, ce pot fi acumulate din misiuni și chest-uri, deblocarea lor afectând capacitatea inventarului, drop-ul muniției speciale, acumularea de resurse ca apă, hrană și materialele sintetice ori alte asemenea bonusuri utile oricărui agent Division.
Recomandarea mea este să investești în tot ce prinzi, fără teamă că rămâi sărac. Le poți colecta indiferent în ce direcție te îndrepți, cu minimum de efort. Scuipi în sus și puf, trei puncte SHD!
În lumina abundenței de loot și puncte XP, The Division 2 este o veritabilă Cornucopia de veste tactice, ghiozdănele de preșcolar, obiecte cu rol cosmetic, pistoale semi, revolvere, puști, carabine, SMG-uri, mitraliere de companie, grenade și moduri pentru skills. Spre deosebire de Anthem, supremul exemplu de ”așa nu!”.
Apropo de skills. Le vei debloca pe toate, căci așa vrea jocul. Sunt suficiente și au la rândul lor subdiviziuni cu proprietăți diferite. Drona, de exemplu, este un vindecător de nădejde, un scut magnetic sau un răpitor ager.
Chem Launcher-ul și lansează E-uri interzise de UE, Seeker Mine-ul este drăgălaș, inteligent și împachetat cu Semtex, iar scutul balistic îți dă un vibe de Rainbow Six Siege. Chestia cool e că toate au alternative ofensive/defensive/suport, utile într-un squad eficient high tier și contează cum le combini, deși pot fi schimbate din mers în timpul misiunii.
Licuriciul (similar cu porumbelul din Worms) și scanner-ul sunt singurele pe care nu le-am găsit utile în build-ul meu rotund, pornit de la un rucsac Scapula. Sunt interesante, practice pentru o tactică de finețe chirurgicală și le vin mănușă lunetistilor.
Doar că eu sunt healer, iar un medic din The Division 2 are nevoie de Hive. Băi ce pizdoasă e jucăria asta! Un stup care trimite micro-drone cu Nurofen către camarazii loviți de soartă. Ba chiar poate să atace dacă vrei, ori să îi învie pe cei căzuți la datorie.
Tu alegi cum vrei să joci, când și cum te taie. Lucru care îmi place la nebunie. Atât de mult, încât nu prea mai am timp pentru alte jocuri și sincer, nici nu vreau să mă rup din cursa asta pentru scenarii personale și gear score ridicat.
Dar, despre ce se întâmplă la nivelul 30, Dark Zone, unde se îndreaptă viitorul lui The Division 2, nota finală și protocolul G. Phillips, în episodul următor.