Unreal Tournament: Team Deathmatch în mişcare

Am acoperit cu atenţie subiectul noului Unreal Tournament, pentru că suntem fani ai jocului încă de la primul titlu din serie. Mai mult, ne bucură ideea unui uber-arena FPS totalmente gratuit, dezvoltat într-un parteneriat egal de crowd coding dintre comunitate şi Epic Games – adică genul de colaborare naturală, din care pot rezulta doar lucruri uimitoare pentru noi, gamerii. În clipul video de mai jos, David Spalinski şi Jim Brown aruncă o privire peste modul Team Deathmatch, pe o hartă dezvoltată de comunitate.

Armele şi mecanicile de joc par deja implementate în acest build incipit, însă motorul Unreal Engine 4 abia îşi demonstrează 1% din calităţile posibile. Suntem convinşi că dezvoltarea şi perfecţionarea viitorului UT au nevoie de timp suficient, deoarece pac-pac-ul de calitate necesită sacrificii şi răbdare. Pentru mai multe informaţii sau implicarea în proiectul Unreal Tournament, vizitaţi forumul oficial.

Mai jos, ne putem face o idee despre direcția artistică în care se îndreaptă următorul UT. Producătorii ne fac cunoștință cu una dintre primele hărți și discută despre sursele lor de inspirație, dintre care se remarcă filme SF clasice precum Alien (originalul) și western-ul spațial Outland.


UT2014

2 Comments

Leave a comment