Viitorul Omenirii Sună „Warhammerish”!
Umili slujitori ai Împăratului Omenirii, pe umerii mei apasă responsabilitatea transmiterii celor mai noi comunicate receptate din Warp. Aşadar, după o analiză atentă şi o judecată dreaptă, am decis că viitorul speciei noastre sună epic din punct de vedere gameristic, căci universul Warhammer 40K se îmbogăţeşte cu un MMO ambiţios : Warhammer 40.000 – Eternal Crusade. Este datoria noastră, a tuturor, să aderăm la carnagiul celui mai crunt război intergalactic din istoria francizei. Sunt convins de loialitatea voastră faţă de Imperiu şi Adeptus Astartes, însă trădătorii speciei vor putea alege facţiunile Orcilor şi Eldarilor – sau chiar legiunile damnaţilor Chaos Marines.
Şi cum căile Împăratului sunt mereu pline de încercări, rapoartele oficiale confirmă prezenţa unui roi Tyranid în Segmentum Obscuras, ceea ce complică înzecit desfăşurarea campaniei pentru Arkhona. Indiferent de obstacole, vom putea explora planeta alături de camarazi şi ne vom confrunta cu facţiunile inamice sau NPC-uri pentru controlul teritoriului – însă nu ştim precis din ce dată…În caz de eşec (avem deja un antecedent), singura noastră speranţă se află în mâinile celor de la Streum On, care ne vor supraîncărca neuroglottisul cu Space Hulk: Deathwing. Cel mai recent trailer din Immaterium ne prezintă o secvenţă in-game – propulsată de motorul Unreal Engine 4 –, plină de acţiune şi brutalitate. Priviţi cum lighioanele tyranide încasează proiectile binecuvântate în glandele adrenale. Priviţi şi primiţi în suflete harul noului joc inspirat de Games Workshop!
4 Comments
Cristian Serban
Imaginile de gameplay alpha a Eternal Crusade arata oribil. Stiu, stiu, alpha, dar la cat de urat arata mai bine nu aratau nimic,
Aidan
Adevarat, dar de la early alpha la produsul final mai au multe de facut. Sa speram ca rezultatul va merita efortul.
LauRoman
Nu inteleg de ce trebuie sa aleaga o factiune? Bine de fapt inteleg, pentru ca si Blizzard a facut asta dar TOR nu prea a avut succes. Sunt o gramada de MMO-uri care nu au nevoie de factiuni. Asta nu inseamna ca jucatorul nu va putea avea un caracter care e aliniat (de la inceput sau pe parcurs) catre o anumita tinta in spectrul binelui/raului noi/ei etc.
Oricum gameplay-ul va conta cel mai mult, si sper sa nu fie free2play. Free to play a devenit cel mai mare parazit sugator de bani, cel putin in spera jocurilor mobile sau a mmo-urilor.
Intr-un anumit mmo un caracter (original de mana a 3-a) costa mai mult decat altul doar pentru ca primul a aparut intr-un film de ansamblu de success iar celalalt nu.
Bethrezen
VIitorul Warhammer suna trist, deocamdata. Behaviour Interactive ca developer de MMO… Astept ceva de la Creative Assembly, mai degraba (cu toata dezamagirea Rome 2).