ANUNȚ privind (ne)livrarea NR. 7 către o parte dintre abonații NIVELUL2

Well, shit happens, cum spune înțelept. Iar în cazul unui colectiv mic, cu ambiții mari și resurse de multe ori la limita imposibilului, așa cum este al nostru, se întâmplă mai des decât ne-ar plăcea. Și ne-ar plăcea să nu se întâmple deloc. Dar, din păcate, asta nu depinde întotdeauna doar de noi.

Între NR. 6 și NR. 7 s-au produs o serie de schimbări în structura micuței noastre firme, iar baza de date cu abonații revistei a avut de suferit, chestie care a generat un mic dezastru logistic. Motivele nu mai contează. Contează că mulți dintre cei mai fideli susținători ai revistei și culturii gameristice în general, nu și-au primit încă porția cu NR. 7. Ne pare rău pentru situația creată și ne cerem scuze dacă mai durează puțin până când aceasta va fi complet refăcută și actualizată, iar apoi revistele expediate către abonații afectați. Dacă unora dintre voi nu vi s-a răspuns încă la sesizările trimise via e-mail pe adresa [email protected], vă asigurăm că li se va răspunde tuturor imediat ce vom remedia această problemă. De asemenea, cei care au trimis sesizări către reclamatii@ si contact@, sunt rugati sa dea un forward si catre kimo@, pentru o indexare mai sigură (sper că ați menționat nr. comenzii, nume etc.). Vă încurajăm să ne contactați direct și printr-un mesaj privat pe pagina noastra de Facebook, dacă sunteți afectați de situație și nu ați făcut-o deja. Vi se va răspunde în cel mai scurt timp posibil.

Prin urmare, nu putem lansa încă NR. 8 cu inima împăcată, fără să rezolvăm mai întâi această problemă. Nu o ignorăm și apelăm la înțelegerea voastră până când ea va fi rezolvată. Adresa kimo@ vă stă la dispoziție pentru orice alte nelămuriri privind activitatea noastră de până acum. Nu ne întrebați însă de ce iarba este încă interzisă, pentru că nu avem nicio legătură.

Ca o paranteză, vă anunțăm că, începând cu NR. 7, revista NIVELUL2 poate fi găsită și în rețeaua OCTAGON (majoritatea în magazinele METRO), iar în curând vom finaliza procedurile pentru o metodă alternativă de difuzare.

Vă mulțumim încă o dată pentru înțelegere și vă asigurăm că lucrăm la rezolvarea problemei, astfel încât niciun abonat să nu rămână pe dinafară. Nici acum, nici pe viitor.

P.S. achizitiile online de pe site-ul nostru nu mai trec momentan prin procesatorul de plati. Pana la rezolvarea situatiei, comenzile sunt redirectionate catre un partener, pentru a evita orice alte neplaceri.

Cu stimă, NIVELUL2.

 

 

21 Comments

  1. 1
    Marius Sandu spune:

    Salutare,

    Sunt unul dintre cei afectați de acest lucru.

    Nu am primit răspuns de la kimo@ si nici contact@ .

    Dar vreau sa va spun mulțumesc pentru acest articol de mai sus, ne mai calmează carul de nervi facut in urma faptului ca trec zilnic pe lângă INMEDIO , vad revista, dar zic, lasă ca am abonament….încă cred!

    Spor la rezolvare!

  2. 2
    Archer spune:

    Asteptam, cu nerabdare, urmatoarele numere ale revistei si sper ca anul acesta va fi cate unul pe luna (incepind de acum). Bafta

  3. 3
    Bogdan spune:

    Eu am cedat tentației si mi-am luat nr 7 de la Inmedio, deși trebuia sa il primesc prin abonament 🙂

    In cazul meu, ma gândeam ca e o problema cu prelungirea abonamentului, am avut de 6 numere, apoi mi l-am prelungit cu inca 6 numere, nr 7 fiind prins la mijloc :-)) lost in the time space continuum

    Sper ca macar o sa actualizați lista cu abonați, e păcat, echipa mică dedicată si pasionata ca voi, cu bete-n roate puse de alții (tipar, livrare)

    Poate reușiți cu DPD curier, eu am abonament si la revista de BD Hac! si cei de la DPD sunt prompți in livrările lunare

  4. 4
    Comsin spune:

    Eu am avut probleme cu codul de la joc, spunea ca e expirat, dar am rezolvat cu un ticket facut pe site-ul jocului, a durat cam o zi.

  5. 5
    Gamer spune:

    Eu mam invatat cu INMEDIO dar stau mereu cu grij ca nu cunva sa dispara NIVELUL2 la fel ca LEVEL :(( trebuie sa luptati sa supravietuiti ganbatte kudasai !!!

  6. 6
    Vlad Mindroiu spune:

    Multumesc pentru acest articol. Am dat forward si catre kimo la mesajul meu trimis pe contact@

    Spor la treaba. Sa va fie solutionarea usoara 🙂

  7. 7
    Marius Sandu spune:

    Guys,

    Daca, am re-re-retrimis mail-ul pe 25 si nici pana acum (03) nu am primit răspuns, cum procedez ?

    Mersi.

    • 7.1
      Vlad Mindroiu spune:

      Stai linistit.. eu am dat mail-uri de pe 13 si nici pana acum nu am prmit nici un raspuns.

    • Marius Sandu spune:

      Fantastic,

      Se arunca un articol și apoi nu se uita nimeni peste el.

  8. 8
    vr spune:

    de ce nu s-a rezolvat problema….in atatea saptamani?

  9. 9
    madalin vasile spune:

    Astept, astept…… Pana cand? O informatie ceva, un raspuns pe email?

  10. 10
  11. 11
    MF spune:

    Mda, e greu cu raspunsul la email-uri. De ce sa iti bati capul cu abonatii? Doar le-ai luat deja banii.

  12. 12
    George spune:

    Cand am aflat despre revista, aparuse deja numarul 3. Am comandat primele 3 numere si am facut abonament pe 12 luni, incepand cu numarul 4. Am primit comanda in cateva zile si apoi numerele 4,5 si 6 la cateva zile de la aparitia lor. Prin Posta Romana. Nu inteleg de ce atunci a functionat, iar acum nu mai functioneaza… Oare chiar numai Posta Romana e de vina? Adaugand la asta lipsa raspunsurilor la email-urile trimise pe cele doua adrese (reclamatii si kimo), ceva nu e in regula. Noi ca cititori fideli ai revistei, pretuind munca redactorilor, avem rabdare, asteptam, suntem intelegatori. Dar totusi, si din partea cealalta, a redactiei ar trebuie sa existe putin… respect. Doar atat. De a raspunde la email-uri, de a se vedea din partea lor un interes real in rezolvarea problemei. E prea mult?

    • 12.1
      KiMO spune:

      Problema e putin mai complicata, dar am specificat ca se vor rezolva toate solicitarile pana la aparitia numarului 8. In ecuatie nu suntem numai noi, adica eu, ci si un procesator de plati, o baza de date in refacere, un depozit logistic, alti bani, amanarea sau anularea unor proiecte N2 si ar mai fi cateva. Daca depindea numai de mine, probabil ca erau rezolvate toate la ora asta.

  13. 13
    Mircea spune:

    Asa se pierd clientii. Imi pare rau Kimo dar scuzele sunt acceptabile 6 luni. Deja a trecut mai mult de un an. A trecut 1 luna de cand am trimis e-mail-ul ca nu am primit revista . Nu mai am sperante sa primesc ceva. Sincer asta e. Nu aveam cine stie ce asteptari de la voi. 300 si ceva de lei, pe apa Sambetei.

    Noi sa fim sanataosi. Mult succes inainte. Cat o sa o mai duceti. Probabil nu foarte mult in stilul asta.

    • 13.1
      KiMO spune:

      Wait, asta chiar e noua pentru mine. Da-mi un mail din nou pe care sa nu il redirectionez spre situatiile cu nr.7, cu titlul clar “nu am primit niciun numar al revistei de la … “.

  14. 14
    KiMO spune:

    P.S. achizitiile online de pe site-ul nostru nu mai trec momentan prin procesatorul de plati. Pana la rezolvarea situatiei, comenzile sunt redirectionate catre un partener, pentru a evita orice alte neplaceri.

  15. 15
    hai spune:

    REVISTA NUMARUL 7 UNDE ESTE??
    TOTUSI, oameni buni……….. nu livrati in Guineea.

  16. 16
    Vlad Mindroiu spune:

    Au trecut 2 LUNI si tot nu am primit revista din IANUARIE ?

    Cat mai trebuie sa asteptam noi, cei care nu am primit revista cu NR.7 ???

Leave a Reply