Prodigy – ineditul RPG tactic îşi încheie campania Kickstarter cu succes

Campania Kickstarter pentru Prodigy, un RPG tactic inovator, s-a încheiat cu succes, Hanakai Studios reuşind să strângă astfel suma de 212 194 de dolari pentru a finaliza proiectul, mult peste ţinta iniţială, fixată la 100 000 de dolari, care a fost depăşită după numai trei zile.

Pentru necunoscători, Prodigy este un RPG tactic turn-based bazat pe figurine de foarte bună calitate realizat pentru PC, în care jucătorul controlează „obiecte magice” pentru a parcurge bătălii de proporţii epice, atât în multiplayer, cât şi solo, de-a lungul unei campanii eroice. Gameplay-ul are la bază lupte de tip squad-based pe o placă fizică, ceea ce ar permite o analiză mai atentă şi lupte 1v1 fulgerătoare. Fără tastatură, maus sau orice altă naţie de controller.

Suportul celor peste 1200 de „contribuabili” îi va permite studioului indie francez să organizeze o sesiune alpha mai largă şi să recruteze primii testeri în vederea lansării jocului la finalul acestui an. Cât despre suporterii dedicaţi ai jocului, aceştia vor primi primele prototipuri fizice ale acestuia cel mai devreme la toamnă.

De asemenea, pentru a celebra succesul campaniei, cei de la Hanakai au lansat şi un clip video special, pe care îl puteţi urmări în continuare.

Cei care şi-au oferit suportul în timpul campaniei Kickstarter au facilitat atingerea a două obiective importante pentru Hanakai: dezvoltarea unui mod de joc de tip Arenă cu totul nou, intitulat Path of Survivors, precum şi includerea unei clase speciale de figurine, numită War Trophies.

Cei interesaţi îşi pot arăta în continuare sprijinul pentru Prodigy şi să primească acces în Alpha prin intermediul magazinului online dedicat acestuia.

N-arată deloc rău, nu-i aşa?

3 Comments

  1. 1
    Ziskele says:

    O incercare inutila de reinventare a rotii, ce avea daca era doar din mouse si tastatura?

    • 1.1
      Aidan Ovidiu says:

      Cred ca nu ai inteles bine conceptul. Sistemul exista de ceva vreme si deschide noi „usi” ale interactivitatii. Pe mine ma bucura implicarea unor noi metode de control, asa ca nu vad inutile ideile interesante.

    • Ziskele says:

      Da scuza-ma m-am exprimat gresit, in teorie idea e buna inutil dpdv practic si ce piata de desfacere ar avea, nu cred ca acapareaza toata lumea, in afara de cei care evident l-au finantat pe Kickstarter. Vom vedea ce spun numerele dupa lansare, imi place sa mi se dovedeasca contrariul si sa vad ca are succes.

Leave a Reply