3 Motive Pentru Care Franciza Darksiders Nu Mai Trebuie Continuată
2. Continuările complică lucrurile inutil.
Aşa cum demonstrează 80% din sequel-urile jocurilor noastre preferate. Darksiders a făcut acelaşi lucru, dar a reuşit să scape nepedepsit. Dacă primul joc din serie era un action-adventure brutal, curat, dedicat carnagiului, Darksiders II a introdus elemente RPG în povestea lui Death şi a cerut prea mult de la o schemă de control gândită pentru hacking’n’slashing. Puzzle-urile au rămas în continuare interesante şi pe alocuri pretenţioase, însă cea de-a treia dimensiunea introdusă în mecanicile de bază părea greoaie şi dificil de asimilat. Prin urmare, ce putea să ofere Darksiders 3? Planuri narative paralele? Multiplayer online? Elemente RPG inspirate din setul de reguli Advanced Dungeons and Dragons? Din nou, ajung la concluzia că lucrurile s-au oprit exact unde trebuia, în cel mai potrivit moment – înainte ca vreun deştept de la „Vigil -slash- Nordic” să propună un MMO apocaliptic ori un puzzle-game lipsit de esenţă. Desigur, am toate şansele să fiu contrazis în timp, în ciuda viitoarei mele nepăsări. Probabil voi avea mult de butonat la Battle Chasers.
1. Cei de la Nordic nu au un Joe Mad.
Madureira este piesa centrală din spatele Darksiders, fiindcă fără viziunea lui nu ar fi beneficiat de stilul artistic pe care îl cunoaştem şi apreciem în prezent. Tipul şi-a înţeles rolul de creative director, aşa că a completat ADN-ul jocului cu detalii împrumutate direct din industria benzilor desenate – unde avea mai multă experienţă decât am eu în consumul de prăjituri. Iar eu sunt gras şi hiperglicemic. Tocmai din această cauză Darksiders nu are cine ştie ce viitor alături de Nordic Games, pentru că actualilor proprietari de IP le lipseşte condimentul principal: ARTA ORIGINALĂ. Pentru a demonstra mai departe teoria mea, am substituit concluzia cu o galerie elocventă, preluata de pe joemadfan.com. S-ar putea să-mi daţi dreptate.
14 Comments
Cristian Serban
Daca EA continua sa scoata jocuri reciclate din seria Battlefield, nici nu mai stiu ce numar mai are in coada, atunci oricine are o scuza sa scoata jocuri reciclate.
Aidan
Sesizez o eroare in logica ta – daca nu cumva erai ironic.
George Andrei
Inteleg ce zici, sunt de acord cu ceea ce zici…dar o parte din mine a fost ca un copil in dimineata de craciun si astepta sa desfaca cadoul sa vada ce este inauntru sperand sa fie Darksiders 3….
Dar decat sa devina si Darksiders ceva asemanator Assassin’s Creed(don’t get me wrong, i love the games)… presupun ca e mai bine asa. ^^
Aidan
Exact pe ideea asta mergeam si eu. Prea multe dintre elementele ce defineau farmecul originalului au disparut, ceea ce ridica semne de intrebare asupra calitatii unui posibil sequel.
Proca Valentin
Chiar daca nu merita sa se continue seria Darksiders parca tot n-as vrea sa ramana neterminata seria caci are un story excelent in opinia mea si doresc sa apara Dark 3 macar pentru story, daca nu pentru gameplay.
ssahlean
Eu nu am putut juca Darksiders 2 din cauza bug-urilor (picam prin level, mai se bloca si harta un pic) nu cred ca e optimizat pt intel 2600k
Vira
Elementele încă sunt acolo, Darksiders 2 preluând tot pachetul prequel-ulul, adaptândul la un concept ce s-a vrut diferit. Problema lui a fost că a oferit o lume de joc mult prea vastă, cu mult prea multe de făcut, gândită pentru a oferi varietate și ideea de libertate, dar, în schimb, a reușit să fragmenteze elementele primului într-un mod prostesc.
Chiar și acum se poate observa că jocul a fost lansat neterminat – multe elemente fiind regândite pentru DLC, altele rămase la nivel de concept din cauza celor de la THQ. În opinia mea, jocul ar fi putut fi epic dacă oamenii ar fi primit timpul necesar pentru a mai lucra la gameplay și loot.
Îl joc pentru a 3-a oară și cred că asta spune multe despre calitatea sa.
lixicus
Ar trebui continuata povestea macar sa vedem si povestea celor 2 calareti ramasi.
George Andrei
Adevarat, macar sub forma de comic books sau ceva de genul, dar sa aflam putin si despre cei 2 calareti ramasi.
Vira
And about art:
http://darksiders.wikia.com/wiki/Category:Concept_art
Aidan
Drooling…
mahri726
Poate se face un anunt surpriza la GDC legat de Darksiders..
Ziskele
E discutabil, depinde in mana cui sar, pana acum nu gasesc exemple pozitive nici eu. Fallout 3? Stim ce bine a prins, noroc ca au luat Obsidianu de coada sa le spele rusinea cu New Vegas.( As mai putea sa continui cu exemple din astea pret de doua „almanahe”) Nordic au aratat deja ca o pot sfecli rau remember Gothic 4.
luis
Fratilor nu se mai poate continua darksiders3 dc pentru ca lui Nordic games e3 nui place jocul in care nici frantezilor pentru ca jocul trebuia mai brutal cum sa va zic io mai horror cam ingen asa si ce daca la death trb sa i cauti mai multe puteri tuturor baietilor adica noi cum arfi sati doresti sa fi invizibil sa zbori cva in gen sau cand e ziua ta si sufli in lumanari crezi ca acel lucru ti se va intampla da la unele dorinte pe care tile doresti si ce daca e jocul din mai multe desene furate sau puse acolo ce conteaza e sa ne distram sa cautam etc…. Asa cu toti asteptam acest joc darksiders3 ca darksiders 1 si 2 ne-a ipresionat si asa mai departe nu