NEXT LEVEL Podcast, Ep. 2
Atunci când ne gândim la continuări în termeni Hollywoodieni, începem să ne imaginăm un produs mai cizelat, mai bine gândit și cu un buget mai mare. Prin cel de-al doilea episod al podcastului NIVELUL2 (pe care am decis să-l numim „NEXT LEVEL” sau „NEXT LEVEL by NIVELUL2”), ne place să credem că am îndeplinit 2 din cele 3 criterii menționate.
Mai mult, am reușit să aducem gașca într-o formulă ceva mai apropiată de completare prin adăugarea a doi redactori carismatici: Aidan și Marco. Cu siguranță ne-ar plăcea să facem reuniuni LEVEL și NIVELUL2 pentru a depăna amintiri și pentru a surprinde exact chimia interacțiunilor din redacție, iar în acest sens facem pași mici și siguri pentru a reîntregi echipa. Puteți considera acest paragraf și o invitație pentru ceilalți prieteni și colaboratori din cele două proiecte gameristice (sau un mare teaser pentru voi, cei care ne susțineți).
Acum să trecem la partea descriptivă: cel de-al doilea episod este mai lung, mai amuzant și mai coerent. Poate că sună ca și cum am fi depus eforturi speciale în ceea ce privește conținutul, dar contribuțiile aduse de Aidan și Marco au ajutat la prelungirea discuțiilor într-o direcție benefică pentru întregul proiect. Sperăm că vom păstra această formulă de 5 pentru o perioadă îndelungată, nu excludem varianta unei extinderi cu diverși invitați și promitem că nu vom sfârși ca Backstreet Boys, Nsync, sau One Direction cu destrămări dramatice marcate de proiecte solo.
Dacă ați ratat primul episod NEXT LEVEL podcast by NIVELUL2, îl puteți viziona/asculta aici!
Printre subiectele discutate se numără Red Dead Redemption 2 (well, duh!), situația industriei de gaming, prima interacțiune cu jocurile a fiecărui participant, dar și felul cum noile generații de gameri rareori explorează alte medii dincolo de telefoane și tablete.
Dacă sunteți suficient de masochiști pentru a asculta cele două ore de parlamentări și glume proaste, veți găsi și o explicație elocventă pe care Aidan o oferă pentru eșecul comercial al revistei NIVELUL2. Deși nu sunt prezentate nume și expunerea este menținută la un nivel general, tot argumentul este o reflecție destul de bună asupra felului prin care presa scrisă este distribuită în România și tacticile prin care monopolul distribuției poate distruge profitabilitatea oricărui proiect.
Știm că avem multe calități, însă abilitatea de a livra conținut conform unui program fix nu se află printre ele. În ciuda acestor considerente evidente și irefutabile, ținem suficient de mult la micul nostru hobby pentru a încerca să găsim minim o oră pe săptămână pentru a ne întâlni și pentru a realiza o discuție înregistrată. Am stabilit de comun acord ca aceste podcasturi să fie lansate în fiecare vineri. Sperăm că ne veți susține în acest proiect și veți continua să ne inspirați (și influențați) prin comentarii și sugestii. Prin urmare, dacă aveți întrebări sau propuneri, nu ezitați să le expuneți în secțiunea de comentarii.
11 Comentarii
Gamer
Nice
Aidan
That was…well, thanks 😀
Alexandru
ca sa imi fac o idee m-am apucat sa joc rts?-ul cu iz de starcraft de la netease.Surprinzator are ceva gameplay, si mai surprinzator are o monetizare pe care daca ignor cancerul numit random drops o pot considera ok adica in vreo 6 zile de jucat am ajuns in master 2(au luat si ladder-ul din sc2 dar au schimbat grandmaster in legend) fara macar sa mi se sugereze sa platesc ceva si jocul mai e si destul de darnic. Balasul raselor/unitatilor e cam inexistent; din cate am inteles de la 2 jucatori vechi, ambii cu peste 8 luni in joc si ambii din china de unde cred ca sunt cel putin 60% din jucatori, pe la inceput nu era chiar asa de rau dar pe parcurs netease au adaugat unitati care sun considerate op de toata lumea chestie inrautatita de faptul ca nenea random isi baga capul si cand vine vorba de deblocat unitatii noi( blizz ar trebui sa puna pe oricine se plange de balans in sc2 sa joace un meci de galactic frontline in care oponentul are auxoni ca sa vada ce e aia op si imba) In mare din ce am vazut in joc ar parea ca orice o sa faca netease cu ip-urile blizz pe de o parte nu o sa iasa cele mai infecte vome de pe play store iar pe de alta ne v-or da destule motive sa punem mana pe furci.
ps: (pt ce care cites si isi spun”ok asta-i raspunsul dar care era intrebarea”)chestia de mai sus se vrea a fi un raspuns la propria-mi intrebare de la ep precedent
pps: la sri nu ne lasa sa va ascultam ca cica irosim timpul
Sol
Un episod mult mai bun. Chiar mi-a placut. Aidan a furat show-ul si a facut hard carry de pe mid lane, la fel cum facea si la Level sau la revista N2. Vlad prea timid, mi-ar fi placut sa isi expuna si el opiniile. Astept urmatorul episod. BTW, vreo sansa sa puneti podcastul si pe o platforma audio (Soundcloud, Spotify)? Eu ascult podcasturi cu precadere in drum spre lucru sau cand fac treburi prin casa.
Adrian Dobrescu
Multumim!
Avem in plan sa le punem si pe ceva platforma audio, dar o sa mai dureze un pic pana ne lamurim ce implica.
Stefan
Îmi place ideea cu podcast-urile. Mă mir însă referitor la discuția despre inceputurile jocurilor in România faptul că nu s-au menționat vechile calculatoare/clone ZX spectrum făcute și la noi in țară. Eu încă mai am o clonă cu casete făcută la Electronică în București care însă funcționează. Unele jocuri le-am mai jucat recent cu emulator pe telefon precum Nether Earth, Thunderceptor, Battleships si altele.
Succes și la mai multe
Adrian Dobrescu
Nu s-au mentionat pentru ca probabil nici unul dintre noi n-a avut asa ceva :).
Tsunami
Foarte fun podcast-ul. Ar fi fun sa vedem echipa Nivelul 2 si in alte proiecte, in special pe Youtube, doarece acesta este trend-ul 2018. Stiri, poate chiar Review-uri video.
Stefan
Totuși nu sunt așa bătrân. Am doar 32 de ani 🙂 Dar acelea erau momente de rugăciune. Așteptai 3-4 minute să îți citească și să înregistreze un joc . Daca era un firicel de praf pe banda magnetică… Eroare.. Sau un pic îndoită banda.. Nu mai încărcai jocul.. Ce emoții erau :))
Adrian Dobrescu
Ah, nu insinuam ca esti batran, am tot auzit de acele calculatoare, doar ca nu am avut parte de asa ceva.
Stefan
Nu este timp pierdut să vezi așa ceva. Unele jocuri aveau o mecanică foarte interesantă pentru vremea aceea și pentru memoria cerută. 48k.. Stai și te gândești unde s-a ajuns acum..