ESL Arena ne descrie Comic Con 2016 prin numere

Cea de-a patra ediţie a East European Comic Con a devenit anul acesta cel mai mare şi mai important eveniment de acest gen, din sud-estul Europei. În cele trei zile de desfăşurare, peste 40.000 de persoane au trecut pragul intrării, au testat 40 de jocuri pe aproximativ 300 de dispozitive şi au însumat un total de 7000 de ore de joc.

Mii de fani esports la faţa locului şi peste 200.000 online, au urmărit una dintre atracţiile principale, Southeast Europe Championship. Grecii de la Elysium au obţinut cupa la categoria League of Legends, pe când românii de la XPC Gaming au devastat orice competiţie la categoria Counter Strike: GO.

ESL Arena ne descrie Comic Con 2016 prin numere

Pentru prima oară în România, Ministerul Apărării Naționale a participat la o convenție de gaming, cu o expoziție de arme, machete navale și uniforme militare. Piesa de rezistență a fost vehiculul multirol de mare mobilitate (HMMWV) din dotarea Forțelor pentru Operații Speciale (FOS), cunoscut publicului sub numele de Humvee ce a putut fi admirat în afara zonei standurilor.

Blizzard şi Riot Games au fost prezenţi în cadrul ESL Arena unde fanii au trăit experienţe alături de Overwatch şi League of Legends, şi-au petrecut timpul prin „satul LoL” şi şi-au încercat norocul în numeroasele concursuri sau tombole.

ESL Arena ne descrie Comic Con 2016 prin numere

Studioul românesc de jocuri Amber a organizat un game jam în care au fost realizate șase jocuri de la zero. De asemenea, dezvoltatorii de jocuri români, membri ai Romanian Game Developers Association (RGDA), au oferit vizitatorilor posibilitatea să testeze cele mai noi titluri la standurile proprii. Nu în ultimul rând, în cadrul ESL Arena a fost organizată o zonă retro dedicată jocurilor video din anii 90. Console funcționale, periferice și calculatoare HC au putut fi admirate, dar și testate, pe toată durata convenției.

Marius Radu, Community Director pentru Europa centrală și de sud ne transmite că „Sunt foarte bucuros că pasionații jocurilor video au răspuns apelului nostru și au venit în număr mare mai ales în zona de gaming organizată de ESL Arena.  Încă de la prima ediție ne-am propus să îmbunătățim acest eveniment de la an la an, iar eforturile noastre au fost răsplătite în 2016, când această convenție a devenit cel mai mare și mai important eveniment de acest gen din estul Europei. Suntem conștienți că am ridicat nivelul foarte sus, dar acest lucru nu ne sperie, dimpotrivă, ne motivează și mai mult pentru următorul Comic Con.”

ESL Arena ne descrie Comic Con 2016 prin numere

Care au fost momentele voastre preferate de la Comic Con? Aţi fost câştigător pe undeva? Sau poate v-aţi găsit jumătatea costumată în cine ştie ce creatură! Lăsaţi-ne aventurile voastre în secţiunea de comentarii de mai jos!

 

Adaugă un comentariu