Game ON!

Am apreciat atenția organizatorilor la detalii, decorul locației a fost făcut să-ți fure și ochii și inima, ca fan Blizzard nu aveai cum să nu te simți bine. La etaj erau disponibile zone de relaxare, iar pe un perete rula live Blizzcon. Standul de băuturi și snacks se numea Aerie Peak Tavern. În restul pavilionului, gloanțele zburau, mințile se încleștau, iar premiile nu încetau din a fi anunțate cu fiecare victorie. Atmosfera a fost pe măsură. Experiența celor implicați s-a văzut cu ușurință, ei fiind responsabili și de evenimentele East European Comic Con. De fapt, Game ON! a fost ca și cum cineva ar fi decupat zona de gaming de la EECC, eliminând tot ce nu e Activision Blizzard din poză (mda, buhuhuuu, nu a fost LoL).

Activision Blizzard în Romania prin Netzah Game ne-au dovedit și în trecut, la EECC, că sunt capabili să pună la punct zone de gaming impecabile, iar de data aceasta implicarea lor a fost chiar mai mare. Standul CoD WW2 era complet cu saci de nisip și baricade din lemn, toate vopsite și migălos așezate de mână și din proprie inițiativă. Tot din proprie inițiativă și cu ajutorul multor voluntari a fost posibilă zona de PS4, unde multe dintre echipamente au fost obținute special pentru eveniment prin participarea activă a altor gameri.

Organizatorii au fost ceva mai blânzi în reacțiile lor legate de distribuitori și în general despre cei care ar fi putut asigura prezența mărfurilor la vânzare, dar au răspuns la propunere cu “nu”. Personal, consider că au lipsit de la eveniment pe de-o parte pentru că l-au subestimat și pentru că aleg prea des între profitabilitate și imagine, neînțelegând că cele două se află în relație directă. Dacă oricare dintre distribuitorii locali s-ar fi aflat la fața locului, cu un stoc minim pentru vânzare, și eventual cu câteva promoții exclusive, nu numai că ar fi vândut, dar și-ar fi alăturat numele la un eveniment dedicat celor care le consumă marfa pe tot parcursul anului, le-ar fi crescut un pic bara de afinitate și loialitate a cumpărătorilor. Am mai văzut tipul ăsta de /ignore și în trecut, din partea presei care trimite la evenimente de gen oameni neinformați, deloc implicați sau interesați de fenomenul gaming, rezultând în interviuri ratate și demne de penibil.

Game ON! pentru mine a fost OK. Din perspectiva mea, și-a meritat pe deplin prețul unui bilet de o zi, iar dacă vă doreați un weekend plin de gaming, participând la concursuri, atunci fără îndoială abonamentul se justifica oarecum. Afară, food court-ul era înțesat cu fast food de calitate, iar în restul zonelor de la Romexpo , grătarele sfârâiau și ademeneau. Dacă știai la ce să te aștepți, plecai distrat, cu burtica plina, și eventual și cu ceva goodies. Mititeii au avut prioritate.

8

+   Organizare foarte bună a panourilor.
+   Atmosfera, atenția la detalii, implicarea.
+   Acces live la Blizzcon.
+   Concursuri cu premii și goodies, unele substanțiale.
+   Food court generos.

-   Absența distribuitorilor.
-   Profil exclusiv de live gaming, fără mai nimic în plus.
-   Doar un singur pavilion.

PS: Multumesc lui Mircea Muresan pentru pozele de mai sus, Andra Vasile pentru timpul acordat si Vlad Zotta pentru disponibilitate si amabilitate.

 

 

Adaugă un comentariu