PREVIEW: Star Trek Bridge Crew (M.I.A.)
La comanda echipajului navei U.S.S. Aegis, membrii pot prelua diferitele responsabilități ale punții. Ca jucător poți fi căpitan, secund, tactician sau inginer șef, fiecare având acces la câte un panou de comandă diferit. Există o probabilitate ca pozițiile de ofițer medical, ofițer științific și consilier să devină și ele disponibile în viitor, din moment ce Ubisoft în mod evident, și-a dorit respectarea exactă a canonului Star Trek. Nava răspunde la comenzile individuale, însă cheia este colaborarea, complementaritatea tuturor funcțiilor de comandă și control. Scuturile, armele, salturile warp, motoarele, precum și rezervele atribuite sistemelor de întreținere a vieții, toate depind de deciziile și buna administrare a punții. În situațiile de luptă, manevrele de evaziune sau atac, poziționarea U.S.S. Aegis-ului în raport cu inamicul, precum și anticiparea și reacția rapidă vor face diferența.
Sunt impresionat de aspectul grafic curat și fidel universului. Puntea arată foarte detaliat, iar jocul permite multiplayer. În funcție de poziția pe care o ocupi în spațiul virtual al punții, poți interacționa cu colegii, discuțiile pot avea loc exact ca în realitate, poate chiar limbajul non-verbal va conta în anumite situații. Închipuiți-vă doar cum va exploda logoreea în momentele cu adevărat tensionate, sau cât de trăsnite pot deveni clipele în care veți ieși dintr-o încleștare cu doar două ferestre și un panou intact.
Limita Multiplayer-ului însă, este de patru jucători, va fi deci interesant să vedem cum pot fi coordonate NPC-urile, dacă va exista comandă vocală sau nu. “Bridge Crew” va avea o campanie principală, misiuni secundare, dar și un generator de misiuni aleatorii, menite să-i prelungească durata de viață. Din păcate însă, multe alte detalii rămân necunoscute pentru moment.