PREVIEW: Star Trek Bridge Crew (M.I.A.)

Vom putea accesa și alte locații de pe U.S.S. Aegis? Cum ar fi dacă am putea să bem ceva exotic la bar și să interacționăm cu NPC-uri construite dupa calapodul lui Guinan (Whoopy Goldberg), având la dispoziție opțiuni elaborate de dialog? Cât de variată este schema de comandă sau cea tactică? În afara misiunilor de explorare, precum și ale celor de luptă, cât de largă este paleta tematică, variațiunea? Există vreo formă de progresie în nivel sau abilități? Pentru moment putem doar să visăm cu ochii deschiși și să ne lăsăm îngânați de vraja marketingului. Poate avem totuși noroc și nu ne aplică Ubi o manevră Molyneux.

Don’șoara Hoyle, v-a căzut ceva!

“Star Trek: Bridge Crew” este dezvoltat pentru platformele Oculus Rift, Playstation VR și HTC Vive de către Red Storm Entertainment, responsabili pentru mai tot ce conține Tom Clancy în titlu și printre altele, de Far Cry 2 și 3 având ca dată de lansare (cel puțin pentru moment) 30 Mai 2017. Sunt surprins totuși că nu văd mai mult focus și transparență în promovarea acestui titlu, deoarece îmi doresc să fie un real succes, care să le confirme celor de la finanțe că merită investiția într-o serie de gaming pe cinste.

NOTĂ: Jocul a fost lansat la scurt timp de la scrierea acestui preview, în data de 30 mai 2017, în variante PS4 și PC (Steam).

Adaugă un comentariu