Quake Champions Gameplay Trailer şi Pariul Nostalgiei
„In true Quake fashion, you’ll have an arsenal of powerful and unique weapons, each of which will feel familiar to long-time Quake players. There’s no loadouts, and no limit to the amount of guns you can carry.”
Cât de bine sună frazele de mai sus. Şi cât de importantă este formula aleasă de Bethesda şi id Software în continuarea francizei Quake, din perspectiva unui fan nostalgic, interesat în mare parte de componenta multiplayer. Desigur, faptul că pe desktop încă tronează iconiţele de Quake şi Quake 2 dovedește că experienţa single îmi este familiară – cele două jocuri mi-au piperat supa primordială de gamer, au conturat o geneză personală. Acum, Champions are un gameplay trailer, iar reacţia mea trebuie explicată în continuare.
Viteză şi îndemânare. Acestea sunt ingredientele necesare pentru a recrea atmosfera unui arena FPS din vechile generaţii. Noul Doom și-a ratat chemarea în MP, dar Unreal Tournament, Tribes şi Quake au stăpânit mereu cerinţele, ba chiar le-au transformat în legi, apoi în tradiţii. Vorbim despre o perioadă în care un rocket jump creativ putea avea consecinţe uimitoare, jucătorii împingându-și mereu limitele şi profitând de orice power-up sau truc disponibil – adică exact elementele subliniate în gameplay trailer-ul de Quake Champions, dezvăluit recent la QuakeCon.
Am pus pariu cu mine că exact asta urmează să primesc şi am câştigat. Am vrut un shooter rapid, feroce, cu arme ce seamănă a piese de Roman Diesel şi am primit un răspuns pozitiv. Champions nu se identifică cu un reboot 1:1 de Quake 3, ci cu un joc hotărât să-şi stabilească o identitate modernă, loială formulei clasice, atentă la testamentul strămoşilor.
Acum aştept closed beta-ul din 2017, la 120hz şi framerate deblocat. Probabil fiindcă știu ce vreau.
9 Comentarii
dante-sama
Hell Yeah! Era si timpul pentru un nou Quale. Ma bucur ca Bethesda au pastrat formula originala a jocului.
Mihai
Era si timpul!? Am imbatranit asteptand! cred ca mi-a trecut timpul. Nu mai am viteza de reactie, reflexe, intuitie….trebuie neaparat sa ma antrenez! Poate scot de-o supa de adrenalina din oasele astea vechi.
Gamer
Ceva content nou pe site ? nu ? pai de ce ?
Dan
RIP, nimic de 8 zile, nicmic de revista, RIP RIP RIP
TaikoKaira
Suntem in august, de ce nu mai vine numarul 6?
Aidan
Yellow, guys
Numărul 6 a fost împiedicat de câteva situaţii pe care nu puteam să le evităm – since we’re also human –, cum sunt concediile legale. Pe de altă parte, avem câteva surprize de proporţii inserate în revistă (pentru a compensa întârzierea) şi sperăm să fim gata până la sfârşitul săptămânii.
Gamer
My man ^^
Aidan
Pe bune, numarul asta rupe! ^.^
Alexandru
Poate ca am inteles eu gresit, dar pare ca jocul va avea anumite clase diferite, care iti vor da anumite abilitati. In trailer s-a vazut ceva blink, ceva charge, si altele. Nu stiu de altii, dar mie nu-mi miroase a bine. Sa lase Overwatch in pace si sa-si vada de treaba lor, sa scoata un Quake calumea, cum era pe vremuri, cu ceva plusuri moderne, nu au de ce sa schimbe gameplay-ul de baza.