REVIEW: Assassin’s Creed Unity
Din nou, istoria lui Arno intră în coliziune brutală cu conflictul modern dintre asasini şi templieri, artificiu ce adoptă funcţia de cadru pentru răzmeriţă franţuză. Fără contactul direct cu un Animus şi un erou contemporan, interacţiunea cu prezentul se rezumă la comunicarea unidirecţională cu sabotorii sistemelor Abstergo. Cumva, eşti lăsat să judeci singur dacă manipularea imaginii trecutului este justificată, dar faptul că Ubisoft regretă introducerea conceptelor Animus şi Realitate în compoziţia primelor părţi din serie a devenit evident. Eliminarea acestora s-a făcut violent, fiindcă instrumentele utilizate în scopul dezvoltării intrigii complexe sunt asemănătoare oamenilor: dacă le loveşti cu toporul, cad.
În apărarea studiourilor creative Ubi, aflate în pericol de retrogradare în ochii cumpărătorilor de jocuri şi în topurile bursiere, Unity este experimentul cu trei puncte geniale – căci toate celelalte dispozitive din ansamblul gameplay-ului au fost făcute cioburi: oraşul magnific, dimensiunea interioarelor pariziene sclipitoare şi designul robelor îmbrăcate de Arno. Cu siguranţă veţi rămâne împietriţi în faţa luxului din palate ori în timpul explorării oraşului prin ferestre, purtând uniforma personalizată în culori vibrante, cu piese speciale ce oferă bonusuri Stealth, Melee, Ranged şi Health.
Tehnica de parkour a primit şi ea tratamentul modificărilor parazitare, fiindcă era cert superioară înaintea bifurcării în Parkour Up, cu un buton separat ce dictează alergarea liberă pe verticală, şi Parkour Down pentru coborârea în viteză. Inutil a spune că ambele moduri sunt date peste cap de buguri supărătoare, cu precădere în misiunile de urmărire, când descoperi furios că nu poţi nimeri un geam deschis din fugă, dar te poţi maimuţări agăţat de pervaz, spre amuzamentul sutelor de revoluţionari din mulţime.
22 Comentarii
D3F3
Jocul asta abia l-au peticit incat sa mearga cat de cat, si tu vroiai sa mai aloce o zi sau doua sa faca animatii feminine? Oricum sa speram ca istoria se va repeta. Si dupa un AC de cacao ca asta sau ca 3. Vom primi un AC genial si plin de continut. Asa cum a fost AC4, dupa 3.
Aidan
Imi pare nespus de rau ca review-ul AC4 nu a mai prins revista, desi este scris, tehnoredactat si prezent in format PDF 🙁
Vreo 10-12 pagini parca.
Silviu Parvu
Mare pacat ca v-ati limitat la site. Revista Level avea cel mai de calitate continut dedicat gamingului de la noi din tara. Nu zic ca site-ul ar fi rau, dar una e revista fizica si alta e un articol digital de pe un site.
Aidan
Silviu, stii ce e culmea? Ca iti dau perfecta dreptate. Si mie imi este dor de revista.
Danny
Ai pomenit asta deja si in alt articol, tot pe aici pe lab501, unde e? Ca chiar daca e vechi de mai bine de un an tot merita citit, cel putin de catre mine.
Aidan
Trebuie sa discut cu Kimo aceasta situatie, sa vedem ce s-ar putea face – doar el decide situatiile delicate :)) Mai sunt prezente acolo si alte recenzii interesante…
PS: Not anymore :)))
Scriminti Augustin
Eh cui ii pasa.Doar ce o sa faca ei cu articolul? Nu mai au ei revista in care sa il puna doar nu se asteapta sa scoata o revista care e din decembrie anu trecut acum pur si simplu nar avea rost Doar fanii level ca noi ar mai cumara si atat restul cred ca au jucat deja jocurile de atunci :3
ncv
Disclaimer: acest comentariu a fost creat fără ajutorul redactorilor Level sau a celorlalți redactori Nivelul2. Sunt singurul răspunzător pentru postarea lui.
Dacă cineva are ceva împotrivă (din punct de vedere legal) îi rog să posteze dedesubt sau să mă contacteze pe email și o să-l modific conform.
Pages from Level 12_2013 01_2014 Assassin Creed 4
Aidan
Luati cat este cald! ncv, eu sustin initiativa ta pana in panzele negre! YARRR!
Sunt multi factori legali in favoarea noastra, a redactorilor. Teoretic, intreg continutul numarului respectiv ne apartine moral si intelectual.
ncv
Da si nu in functie de contractul pe care l-ati semnat si daca ati fost platiti pentru luna aceea.
PS. Sa lasam pentru moment discutiile. Sunt curios daca o sa se intample ceva…
anonymous
Momentan in Cluj ninge. Oare a venit Craciunul mai devreme sau am nevoie de o ceasca de cafea sa ma trezesc?
KiMO
Nu stiu, nu cunosc… 🙂
Geo Bals
Se vorbea ceva de o revenire asupra publicarii ultimelor numere din Chip si toata conglomeratia (sper ca si Level), mai e valabila sau erau doar vorbe goale 🙂
Dreamcatcher
L-am piratat azi si pot spune ca e atat de „bine” optimizat de nici macar pe low nu obtin peste 12-15 fps.Asta in conditiitle in care mai am putin si termin cu Metro LL Redux, toate setarile la maxim cu exceptia AA care e off,in 1920×1200.E primul joc de care nu pot sa ma ating si ma indoiesc de faptul ca asta ar fi din cauza quadcore-ului tactat la 2.6 GHz si a decentei 650Ti.Pacat ca mi-am pedepsit HDD-ul cu 150 de minute de sudoare(descarcare si instalare),jalnic joc.Ma intreb cu ce au ocupat ~40 Gb?!…
George Andrei
ahhh….AC4…marea mea iubire ^^ si prob cel mai bun din seria AC
SenFire
Sa traiti!!
Morphi
Respect ncv si sustin acest demers.
Madalin
Imi amintesc cand ati dat un trofeu lui Ubisoft intr-o editie a revistei LEVEL:
”Apărămă Doamne de clienți” ca si in cazul de fata se aplica cu varf si indesat acestui joc
Radu
ce numar?
Nicolae Andrei
I approve this review 😀
Alexandra
are cineva idee cum pot usura deschiderea cuferelor rosii ?
ncv
la ce te referi exact?
„”
Locked chests show up on the map as red chest icons. You’ll need a couple of things before you can pick a locked chest. You have to purchase the “Apprentice Locksmith Skill,” “Journeyman Locksmith,” “Master Locksmith” and have lockpicks. Lockpicks can be looted off of dead enemies or bought from vendors. Complete the lock picking mini game to unlock a chest.