REVIEW: BATTLETECH

Din punct de vedere grafic, BATTLETECH nu arată rău și are o varietate mare de medii pe care le simulează. Fie că ești pe o lună în vid, într-o junglă tropicală, pe munți între nămeți sau chiar în mijlocul orașului, fiecare mediu este static. Lipsesc semnele de viață în afara creaturilor implicate în mod direct în joc. Probabil limitarea se întâmplă din cauza constrângerilor lui Unity, care are obiceiul de a face un nose dive din punct de vedere al FPS-urilor de fiecare dată când jucătorul trage spre cineva. Din fericire, acest disconfort e minimizat de modul turn based în care se desfășoară acțiunea.

La capitolul sunet nu am fost impresionat de muzica de fundal. În filmulețele desenate de mână ce relatează povestea campaniei, coloana sonoră este aleasă bine. Însă în timpul misiunii sunetele pot fi asemuite cu zgomot alb. Pe de altă parte, fiecare pilot spune ceva când e rănit sau când încasează o lovitură. Acest fapt sună interesant, însă pool-ul de replici e destul de mic și ajunge repetitiv pe la 100 de ore de joc (bine, cred că după atâta amar de timp cer deja prea mult, dar vă rog nu aruncați cu pietre).

Per total, consider că BATTLETECH este un titlu cu un gameplay loop solid, care reușește sa recreeze atmosfera jocului de masă. Sugerez să cumpărați și season pass-ul în ciuda faptului că dublează, teoretic, prețul jocului (spun teoretic din moment ce piața gri oferă alternative mai ieftine; nu încurajez aceste practici, dar este frustrant să investești prea mult într-un joc de 40 de euro).

Harebrained Schemes au fost influențați de distribuitorul Paradox Interactive să includă caracteristici interesante ale jocului în DLC-uri doar pentru a mai scoate niște bani. De asemenea, comunitatea este foarte activă din punct de vedere al modurilor – cel mai popular dintre ele fiind Roguetech, care adaugă content nou și noi opțiuni de dificultate.

Dacă vă plac jocurile de acțiune turn-based, atunci cu siguranță vă veți simți ca acasă în bogăția de conținut pe care o găsiți în BATTLETECH.