REVIEW: BATTLETECH

După ce termini crearea personajului și companiei, poți merge către următoarea misiune. Începi prin a stabili câți bani și cât „salvage” poți obține de pe câmpul de luptă, sau poți renunța la amândouă în favoarea unui bonus semnificativ de reputație din partea facțiunii care te trimite în misiune.

Dacă misiunea se desfășoară pe planeta pe care ești, atunci poți începe imediat… însă în caz contrar trebuie sa aștepți să călătorești până la destinație. Între timp, poți să te uiți la roboții tăi din hangar și să le modifici în mod minuțios și individual echipamentul și armura de pe fiecare zonă.

Mai mult, poți să îți inspectezi mercenarii și să investești experiența lor în perkuri și bonusuri și să faci diverse modificări navei tale pentru a putea ține mai multe mechuri în hangar. Aceste acțiuni cresc moralul echipajului sau grăbesc timpii de reparație/spitalizare (și piloții au HP,  cum să nu).

Pentru a înțelege mai bine perspectiva turn based din BATTLETECH, pe câmpul de luptă lucrurile se întâmplă în felul următor: în funcție de categoria de greutate a mechului (light, medium, heavy și assault), acestuia i se atribuie o inițiativă (invers proporțională cu tonajul pe care îl are).

În fiecare tură, fiecare mech este așezat în funcție de inițiativă pe un timeline, în ordinea crescătoare a tonajului. În cazul în care consideri că dorești să mai aștepți, poți rezerva acțiunea pentru a ataca în momente mai oportune din punct de vedere tactic.

2 Comments

  1. Lucian iulie 26, 2020
    • Vlad Costea iulie 26, 2020

Leave a Reply