NEXT LEVEL Podast 73: Vaideplmhalla
La doar câteva ore după ce colegul Adrian Dobrescu a publicat un review sincer, necenzurat și controversat pentru Assassin’s Creed: Valhalla, am înregistrat cel de-al 73-lea episod din podcast. Evident, subiectul principal a fost marcat de motivele pentru care noul blockbuster Ubisoft dezamăgește.
Vorbim despre buguri, despre tendința unor giganți din industrie de a vinde jocuri într-un stadiu alpha și motivele pentru care Valhalla nu este cee ce promite.
La discuție participă și Aidan, care explică motivele care l-au inspirat să scrie articolul despre epoca post-creativă. Astfel, veteranul LEVEL are ocazia de a evoca amintiri despre timpurile când studiourile alocau bugete mai mari pentru inovație și dezvoltare decât pentru marketing. Mai mult de atât, Aidan își continuă rantul despre statutul de artă al jocurilor din perioada ceva mai timpurile a industriei.
Nu vă lăsați însă înșelați de această descriere sumbră: episodul este mult mai distractiv decât sugerează această descriere. Și dacă vreți să urmăriți și altceva în afară de figurile noastre, atunci aveți la dispoziție ocazia de a mă urmări pe mine cum parcurg jumătate din Super Mario World.
Poate că opiniile noastre nepopulare, indiferent dacă este vorba despre Valhalla sau alte jocuri, devin nepopulare și ajung să ne coste simpatia unor cititori sau urmăritori. Însă ceea ce vă putem garanta este că vom fi mereu sinceri și nu vă vom recomanda să cheltuiți banii pe ceva care pe noi nu ne mulțumește.
În mod suspect, Kimo a lipsit din acest episod. Noi credem că a fost ținut cu forța într-o ședință de către ofițerii de PR ai Ubisoft România – și dacă el va nega asta, presupunerea noastră va fi întărită.