REVIEW: Watch Dogs Legion
Revenind la bug-uri, trebuie să vă atrag atenția că, momentan, jocul e destul de plin de ele. Așa-zișii Spiderboti rămân blocați destul de des, însă ai la dispoziție un număr nelimitat, iar cooldown-ul necesar pentru a-i refolosi e destul de mic. La capitolul control vehicule, în continuare, Watch Dogs nu se apropie de oferta GTA. Ba chiar e foarte departe. La rândul lui, controlul personajului e ceva mai fluid, însă combat-ul tot nu e ce trebuie. Pietonii sunt cretini și plonjează în fața mașinii tale, iar traficul e un haos total. De fapt, nu ești sigur dacă e bug sau feature, căci pare destul de reprezentativ pentru traficul din Londra. Partea bună e că orice vehicul din joc suportă Autodrive, funcție pe care chiar o recomand, deoarece funcționează mai bine decât cea realizată de Tesla. Pățanie amuzantă – fix când testam funcția Autodrive, am ajuns într-o intersecție unde mi-a tăiat un tip pe scuter fața. Mașina a dat peste el, omul a căzut, însă scuterul a început să se învârtă prin trafic. Curios să văd ce se întâmplă, am așteptat. După ce a repornit, mașina l-a ocolit pe om și și-a văzut de drum. Am râs. Exact asta aș fi făcut și eu. Scuteriștii din Londra sunt sinucigași, oricum. Alternativ, puteți folosi stațiile de metrou pentru a călători rapid, exact cum face mai toată lumea care locuiește în Londra.
Tehnic, jocul arată bine, dar probabil că a fost optimizat pentru noua generație de console. Pe Xbox One X se cam chinuie și am avut fel și fel de glitch-uri și căderi de framerate, toate la sub 30 de cadre pe secundă. Nu vreau să mă gândesc cum și dacă ar merge pe Xbox vanilla sau S. Oricum, mai sunt câteva zile până când am ocazia să îl încerc pe Xbox Series X, unde sigur va fi ceva mai stabil. Unde mai pui că update-ul pentru noua generație va fi gratuit și disponibil la lansarea consolelor, deci nu trebuie să plătiți în plus pentru varianta next-gen.
În contrast cu vizualul, sunetul cam lasă însă de dorit. Vocile interpretate de AI sună dubios, iar motoarele mașinilor se aud încet spre deloc (mai puțin atunci când treci printr-un tunel, când este amplificat în mod artificial la modul extrem). La rândul ei, coloana sonoră nu este nici ea extrem de diversă, însă este exact ceea ce ascultă lumea pe aici. Nu este neapărat pe gustul meu, dar ajută într-o anumită măsură la construirea atmosferei. Pâcat doar că nu mai ai posibilitatea să asculți ce vrei și când vrei, ca în Watch Dogs 2. În schimb, îmi plac o serie de podcasturi, suficient de interesante cât să contribuie la lore-ul jocului.
2 Comments
Tsunami
Cred ca jocul merita juma de punct in plus pentru curajul de a incerca ceva nou.
Multi vorbeau ca e riscant sa faci un joc fara un personaj central de care sa se ataseze gamerul, dar Ubisoft a reusit de data asta.
De la o companie care de 5 ani o ‘ arde’ safe, inseamna mult.
Adrian Dobrescu
Mie nu mi se pare că a reușit. În continuare au ars-o safe. Reușeau dacă personajele aveau ceva personalitate, dar nu e cazul. Poate următorul.