HANDS-ON: Wings of Saint Nazaire

Wings of Saint Nazaire…Wow, mi-am spus, ăsta da titlu! Wings of Saint Nazaire sună într-un fel anume, un fel ce te împinge de la spate, până când vrei să afli totul despre acest nou simulator spaţial. Dezvoltat în spiritul caracteristic Wing Commander şi X-Wing, jocul se află în mâinile lui Howard Day (Artist/Designer), Jan Simmon (Programator) şi Daniel Hoffman (Compozitor). O echipă compusă din trei oameni, cu o viziune clară asupra destinului creaţiei lor – căci WoSN este gândit pentru a fi gratuit, iar acum a ajuns în faza Alpha.

Wings_of_Saint_Nazaire_Screenshot_01
Vedere din cockpit.

Apoi, este greu să treci cu vederea grafica pixelată, dominată de un stil retro-cool ce îţi masează ochii. Culorile şi dinamica mişcării se prezintă exact aşa cum trebuie, generând o senzaţie de apartenenţă clară la genul SF hardcore. Fiecare indicator de pe bordul navei, fiecare LED colorat, fiecare rază laser trimisă către inamic – totul pulsează fluorescent, sub imperiul pixelilor storşi din motorul Unity, la rezoluţii definitorii pentru deceniul trecut. Orientat spre acţiune, Wings of Saint Nazaire promovează ideea de zbor spaţial intens, uşor de învăţat, dar greu de stăpânit. Din ce am observat pe parcursul sesiunii Alpha – sau mai bine spus, din ce am resimţit –, controlul intuitiv dezvăluie noi metode de zbor cu cât împingi mai tare limitele vehiculului pilotat în absenţa gravitaţiei. Numai că totul se leagă perfect, într-un balet al armoniei 0-G.

Wings_of_Saint_Nazaire_Screenshot_03
Efectul de camuflaj optic, aka Cloacking.

4 Comentarii

  • Radu
    Publicat iulie 13, 2014 11:18 am 0Likes

    daca as fi in locul lor, as mai astepta putin, anu asta pare unity 5, si din ce am inteles grafica e mult inbunatatita.

    • Aidan
      Publicat iulie 13, 2014 12:01 pm 0Likes

      Am senzatia ca ei urmaresc tocmai acest aspect pixelat, cumva invechit. Nu m-ar deranja daca ar lucra mai mult la calitatea fontului, dar vad ca se ocupa de asta:

      „Hello, again! Tonight I worked on fixing our text rendering and general jaggy-ness of our cockpit displays. I did this by turning off our old Unity Post Process AA effect, which at the 640×400 resolution we run is fairly ineffective.

      Instead, we turned on 4x MSAA, which is slightly faster, has lower system requirements, and looks much, much better.”

  • victorsbc
    Publicat iulie 15, 2014 3:00 pm 0Likes

    Chiar ma bucura faptul ca e un revive cu genul asta space simulator,un gen care era cam pe duca acu 4 ani parca

    • ncv
      Publicat iulie 15, 2014 8:59 pm 0Likes

      sa speram ca Star Citizen si Elite: Dangerous vor confirma si ele.

Adaugă un comentariu