HANDS-ON: Wings of Saint Nazaire

Luptele spaţiale se desfăşoară la o scară destul de mare, pe trei axe dimensionale, deşi motorul grafic foloseşte sprite-uri 2D pentru cockpit şi navele de vânătoare. Fără un plan tactic de zbor şi suficientă atenţie acordată nivelului de energie necesar armelor sau cantităţii de combustibil, misiunea se complică într-un ritm agresiv. Deşi povestea descrie conflictul dintre Oameni şi o rasă extraterestră avansată, nu există încă suficiente detalii clare despre scenariu. Eu am observat o oarecare asemănare cu Nomazii din Freelancer, în direcţia artistică atribuită extratereştrilor, botezaţi Ctolthians. În demo-ul încercat de mine este disponibilă o singură navă – A21 Copperhead –, dar cinci minute la manşa acesteia m-au făcut să înţeleg că am în faţă un joc cu potenţial, un jambon suculent aruncat fanilor simulatoarelor spaţiale clasice.

Wings_of_Saint_Nazaire_Screenshot_02
De pe alte planete.

Varianta Alpha este gratuită şi poate fi descărcată (ori încercată direct în browser) de pe pagină oficială Wings of Saint Nazaire, locul unde aveţi posibilitatea de a urmări în continuare evoluţia acestui superb retro space sim. Momentan, echipa din spatele jocului nu are definitivată o campanie de community funding, însă există planuri pentru aşa ceva pe viitor. Chiar dacă vorbim despre un demo Alpha, WoSN merită încercat, de dragul artei, al gameplay-ului de şcoală veche şi al prezentării sublime, loiale unui stil aproape pierdut în spaţiul gameristic. Pew pew!

4 Comentarii

  • Radu
    Publicat iulie 13, 2014 11:18 am 0Likes

    daca as fi in locul lor, as mai astepta putin, anu asta pare unity 5, si din ce am inteles grafica e mult inbunatatita.

    • Aidan
      Publicat iulie 13, 2014 12:01 pm 0Likes

      Am senzatia ca ei urmaresc tocmai acest aspect pixelat, cumva invechit. Nu m-ar deranja daca ar lucra mai mult la calitatea fontului, dar vad ca se ocupa de asta:

      „Hello, again! Tonight I worked on fixing our text rendering and general jaggy-ness of our cockpit displays. I did this by turning off our old Unity Post Process AA effect, which at the 640×400 resolution we run is fairly ineffective.

      Instead, we turned on 4x MSAA, which is slightly faster, has lower system requirements, and looks much, much better.”

  • victorsbc
    Publicat iulie 15, 2014 3:00 pm 0Likes

    Chiar ma bucura faptul ca e un revive cu genul asta space simulator,un gen care era cam pe duca acu 4 ani parca

    • ncv
      Publicat iulie 15, 2014 8:59 pm 0Likes

      sa speram ca Star Citizen si Elite: Dangerous vor confirma si ele.

Adaugă un comentariu