REVIEW: BATTLETECH
[Acest articol despre jocul BATTLETECH este scris de Andrei Mărășescu pentru concursul „Trimite-ne un Articol și Poți Câștiga Revista NEXT LEVEL„]
Contrar opiniei populare, când vine vorba de genul mecha în media contemporană, consider că la momentul actual „robotii uriași” încă își merită atenția. Aceste minuni inginerești ce mimează forma umanoidă (și a căror utilitate în viața reală este pusă la îndoială, date fiind constrângerile tehnice de volum si greutate) au fost plasate de-a lungul timpului în medii precum: reviste, animeuri, jocuri și recent chiar lumea reală.
Serii precum Gundam, Titanfall, Pacific Rim și chiar starul acestui articol BATTLETECH i-au pus pe urmăritori în pielea unor piloți ce observă lumea din cockpit-ul unor bestii de fier, oțel și alte (pseudo)metale. Acești giganți își croiesc drumul pe câmpuri de luptă de pe Pământ sau alte planete de prin univers.
Revenind la subiectul acestui review, BATTLETECH este un turn based strategy cu elemente de base management (pentru cei familiari cu seriile XCOM sau Darkest Dungeon) care pune jucătorul în pielea unui protagonist „generic”. În urma unei revoluții, eroul nostru ajunge liderul unei companii de mercenari.
Am folosit termenul „generic” întrucât indiferent cum modifici povestea de viață a acestuia, nimic nu schimbă în mod semnificativ gameplay-ul. Excepție de la regulă fac doar câteva bonusuri inițiale ce vizează modul prin care protagonistul țintește sau pilotează.
2 Comentarii
Lucian
pag 1 protagonismul
pag 3 pe care trebui să
pag 3 O dată ce
Vlad Costea
Le-am corectat, chiar apreciez vigilența ^_^