ACȚIUNE! Săptămâna 10 – Microsoft Mişcă-n Front

Filmulețele, trailer-ele, prezentările și show-urile cu gust ludic, ale săptămânii cu numărul 10 – 2016.

Trailers/Pub:
XBOX ONE Free Games – March 2016
Dacă aţi urmărit articolele mele cu Preţuri Româneşti ştiţi că am un mare respect pentru ce face Sony cu acele jocuri „gratuite” oferite lunar. Cu toate astea în ultimele luni calitatea titlurilor a scăzut şi nu am simţit nevoia de a-mi reînnoi abonamentul. Tot aştept calupul care să merite investiţia. Între timp şi pe nesimţite, cei de la Microsoft şi-au îmbunătăţit sistemul şi au ajuns să ofere câte 4 jocuri lunar, două pentru X1 şi două pentru X360, cele de pe X360 putând fi jucate pe X1 fără probleme. În plus, odată „cumpărate” jocurile rămân ale tale pentru totdeauna şi nu numai pe perioada abonamentului. Bravo Microsoft!

Mortal Kombat XL
Paket Kriminal Komplet.

Heavy Rain – PS4
Nu-mi aduc aminte să fi citit nimic despre această remasterizare… poate am îmbătrânit. Şi deja e lansat? Şi e bun? Atunci bine…

Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter
Jocurile SH (Ha!) au devenit în timp din ce în ce mai bune. Atât din punct de vedere al poveştilor, grafică, sunete, gameplay, chiar şi trailer-e.

Tom Clancy’s The Division
Lansat azi. Server-ele sunt deja moarte.

Hitman – Season Premiere
Nu-mi place grafica şi nici ideea serializării. Trailerul este însă genial.

Forza Motorsport 6: Apex
E timpul să upgrade-z la Windows 10. CarPorn e prea puţin spus, mai ales dacă urmăriţi acest filmuleţ în 2K sau 4K.

Project CARS – Game of the Year Edition
CarPorn am spus? Vroiam să spun ştick threesome.

Monster Hunter Generations
Un nou Monster Hunter, din păcate tot pe 3DS.

Tom Clancy’s The Division – TV Spot
Aşa cum spune şi cel mai votat comentariu de pe Youtube: „Ar fi bine să existe un costum Raving Rabbits în joc!”

Necurate/Inspiraționale:
The Legend Of Zelda – Wandering Hero
Cosplay dus la extrem.

Wartile on Kickstarter
Game board şi joc PC – două într-unul.

The Joy Of Mario Making – Bob Ross Makes A Super Mario Level
În momentul în care cei de la Twitch au inaugurat secţiunea Creative (în cadrul căreia puteţi viziona, întreba, într-un fel chiar lua parte, la ce produc artiştii plastici, grafici, programatorii şi aşa mai departe, atât în mediul digital cât şi în cel fizic), au decis să cumpere drepturile de difuzare a emisiunii The Joy of Painting, produsă şi prezentată de Bob Ross şi să creeze un week-end maraton în care toate episoadele să curgă. Fără să vrea Twitch a dat peste aur. Ce a pornit ca o glumă pentru majoritatea gamer-ilor care au sărit pe acest canal s-a transformat rapid în ceva glorios. Chat-ul era în flăcări şi poantele curgeau constant în funcţie de ce făcea Bob (una din cele mai calde şi calme personalităţi pe care le-am „întâlnit” până acum), exact ca şi când ar fi jucat un joc. Când termina un tablou curgeau GG-urile, când ce părea o prostie se transforma în cel mai magnific copac pe care l-ai văzut erau anunţate VAC-urile şi aşa mai departe. Vârful audienţei a atins 100 de mii – de gameri care se uitau împreună (live – oarecum), în acelaşi timp, la o emisiune despre pictură. Cine ar fi ştiut, cine ar fi ghicit, că tot ce ne dorim este televiziune clasică la care să ne uităm şi pe care să o „discutăm” împreună cu alţi zeci de mii de oameni, fiecare din fotoliul, scaunul de birou, sau patul lui. Când stream-ul s-a încheiat (l-au închis după mult mai multe zile, au tot repetat episoadele) mii de oameni au rămas sau au tot intrat pe canal pentru a cere reluări iar Twitch l-a readus pentru luni bune în fiecare luni, de dimineață până seara. Mai jos găsiţi o parodie, dar şi un omagiu, demenţial, adus canalului, lui Bob Ros şi jocurilor în general.

Săptămâna trecută au făcut un maraton anime – Pokemon. Rezultatul a fost la fel de glorios şi de interesant din punct de vedere psihologic şi sociologic. Vârful de audienţă a depăşit 70000 de oameni.

Yo-Kai Watch – Nintendo Direct Footage
Oamenii de afaceri au ce învăţa de la cei din Japonia. Satoru Shibata, directorul Nintendo Europa.

House of Cards – Frank Underwood plays Agar.io
În fiecare serie Frank Mr. President încearcă un alt joc. Am apreciat de fiecare dată felul în care le-au introdus şi faptul că Kevin Spacey nu-şi bate joc de aceste scene. Momentele chiar prezintă un gamer priceput la lucru. De fiecare dată… mai puţin în această serie, unde mi s-a părut că au introdus jocul un pic forţat, un pic prea spre reclamă. Pe de altă parte ultimele două episoade sunt singurele care s-au ridicat la nivelul celor din West Wing. Un serial politic, genial, mult, mult mai bun decât House of Cards, chiar dacă „romanţează” un pic ce se întâmplă la Casa Albă.

6 Comments

  1. Bogdan martie 9, 2016
  2. ncv martie 9, 2016
    • Stan Gabriel martie 12, 2016
  3. Pakistan martie 9, 2016
    • ncv martie 10, 2016
    • Pakistan martie 10, 2016

Leave a Reply