OOTP16_REVIEW_FEATURE

REVIEW: Out Of The Park Baseball 16

Introducerea acestui review este un altul, redactat acum un an pentru Out Of The Park Baseball 15. Vă recomand să îl parcurgeţi pentru a înţelege mai bine mecanicile fundamentale din spatele simulatorului de management sportiv realizat de OOTP Developments şi, nu în ultimul rând, pentru a încerca o sincronizare între punctele de vedere pe care le voi exprima aici şi…

atelier_SF_stire_Feature

Atelierul de Scriere Creativă în SF & Fantasy se pregăteşte pentru cea de-a doua ediţie

Hei, vă mai amintiţi Final Frontier, singurul târg de carte SF & Fantasy din spaţiul românesc? Sunt sigur că da – probabil aţi şi participat. Evenimentul, organizat de Bookblog.ro, s-a desfăşurat de curând şi a fost un real succes, graţie invitaţilor de renume, activităţilor interesante şi entuziasmului manifestat de public. De această dată, Revista de Povestiri şi Bookblog.ro vă invită…

assassins_creed_chronicles_N2_feature

Vrea cineva o trilogie Assassin’s Creed 2.5D? Pentru că tocmai primim una.

Ok, e timpul pentru mai mult Assassin’s Creed, franciza preferată din ograda Ubisoft – şi nu este o ştire glumeaţă, în ton cu ziua de 1 aprilie. Trilogia Assassin’s Creed Chronicles a fost anunţată oficial, iar trecerea la perspectiva 2.5D şi acţiunea orientată spre platforming ar putea reprezenta gura de aer proaspăt atât de necesară seriei. Deocamdată, colaborarea dintre Climax…

april_fools_n2_feature

Steam Introduce Autentificarea Biometrică Obligatorie

După ce a investit masiv în tehnologia VR, un sistem de operare propriu şi un design avansat pentru noul controler, Valve aderă la tendinţele moderne în materie de securitate a datelor şi introduce autentificarea biometrică obligatorie în următorul update Steam. Vestea surpriză a fost publicată ieri pe blogul oficial: „Suntem extrem de responsabili când vine vorba de securitatea conturilor clienţilor…

dying_light_REVIEW_feature

REVIEW: Dying Light

Apocalipsa zombie este imposibilă cât timp legile biologice esenţiale rămân valabile. Presupunând că hoardele de cadavre ambulante urmează definiţiile oferite de producţiile cinematografice, jocuri şi literatură, atunci un virus transmisibil prin contactul fizic direct, capabil să reanimeze gazdele infectate, şi-ar epuiza repejor rezervorul necesar proliferării. Victimele par să nu recurgă la consumul altor zombi, deci sunt forţate în permanenţă să caute…

bastien_grivet_art_feature

Arta lui Bastien Grivet

Bastien Grivet este un artist grafic profesionist, definit perfect prin intermediul creaţiilor impresionante. A lucrat pentru Blur Studio, Ubisoft, Activision, Wardenlight Studio şi Warner Bros. Bastien atinge în artă subiecte puternice, în imagini ce înfăţişează teme arhitecturale complexe, portrete, cadre naturale largi, panoramice, afectate de tehnologia avansată şi vehicule cu un design puternic inspirat din morfologia animală. Vizitaţi pagina lui…

killing_floor_2_feature_gameplay_trailer

Killing Floor 2 Aduce Iadul pe Pământ

Imaginea feature aleasă pentru acest articol prezintă un cadru mirobolant, definit de frumuseţea monstruoasă a decapitărilor, secţionărilor transversale şi vărsării de sânge – căci aşa îi stă bine primului trailer de gameplay din Killing Floor 2, setat pe nivelul de dificultate Hell on Earth. Superb! *mişcare frenetică a mâinilor în dreptul feţei* Tripwire Interactive urmează să lanseze următoarea generaţie a shooter-ului…

GTAV_PC_Screens_Feature

Noi imagini din GTA V demonstrează de ce versiunea PC a meritat aşteptarea

Despre versiunea PC a jocului Grand Theft Auto V s-a spus aproape tot ce era important, însă cele mai noi screenshot-uri 4K publicate de Rockstar vin să demonstreze de ce merită să aşteptăm până în 14 aprilie – o aşteptare deloc uşoară, după suferinţa provocată de amânările lansării. Ca de obicei, click pe fiecare imagine din galerie pentru rezoluţia completă.…

eastside_hockey_sports_interactive_feature

Sports Interactive Reînvie Eastside Hockey Manager

A fost odată ca-n poveşti un review pentru FHM 2014, în care aminteam cu mult patos clasicul Eastside Hockey Manager – un simulator de management sportiv născut sub forma unui proiect gratuit şi sfârşit dramatic în portofoliul Sports Interactive. De vină nu a fost calitatea jocului, ci publicul deosebit spre care ţintea, mult mai puţin numeros decât cel microbist. De…

glue-engine_feature_N2

Glue Engine, Un Motor Grafic Pentru Tot Românul

Sunt foarte entuziasmat ori de câte ori am ocazia să public informaţii din industrie ce îşi au sursa pe plaiurile noastre româneşti. Îşi mai aduce cineva aminte articolele speciale LEVEL dedicate platformei Gameleon sau proiectului Jumping Electron? Ei bine, de această dată este vorba despre Glue Engine, un motor grafic realizat integral de MadSkin Studios, o echipă autohtonă care îşi propune…