Colaborare între Blizzard şi FaceBook

Se pare că Blizzard lucrează împreună cu FaceBook pentru a le oferi jucătorilor din lumea întreagă noi modalităţi de conectare şi share-ing a experienţelor din cadrul cunoscutelor titluri precum Diablo, Warcraft, Overwatch etc.

Primul pas anunţat, va începe în cursul acestei luni, şi va oferi oportunitatea de a vă loga în jocurile oferite de Blizzard (World of Warcraft, Diablo III, Overwatch, Starcraft II, Hearthstone şi Heroes of the Storm), cu ajutorul contului de FaceBook. Acest lucru va permite noi funcţionalităţi sociale alături de capabilităţile specifice ale platformei, pentru sharing şi discuţii rapide. Mai mult de atât, Blizzard lucrează în acest moment la încorporarea aplicaţiei FaceBook Live, într-o creaţie proprie de streaming pentru jocurile sale, Go Live. Cu ajutorul acesteia veţi putea crea livestreaming-uri direct pe timeline-ul FaceBook, unde prietenii voştri vor putea contribui cu vizualizări sau subscripţii, de îndată ce vor fi notificaţi.

Colaborare între Blizzard şi FaceBook

„Jocurile Blizzard sunt jucate cel mai bine, alături de prieteni. Este important pentru noi în a oferi jucătorilor, funcţionalităţile şi serviciile necesare de a împărţi aceste experienţe distractive, între ei. Lucrăm alături de FaceBook pentru integrarea acestor elemente în Overwatch alături de alte titluri, şi suntem nerăbdători în a vă oferi detalii pe parcursul dezvoltării acestui proces.” ne transmite Gio Hunt, vice preşedintele executiv al operaţiunilor corporative pentru Blizzard Entertainment.

Ca parte a colaborării dintre cele două companii, Blizzard a susţinut multiple livestreaming-uri prin intermediul FaceBook, pentru jocuri precum Heroes of the Storm şi Overwatch.

Colaborare între Blizzard şi FaceBook

„Blizzard are o comunitate pasională de jucători, alături de un istoric al lansărilor inovative, de înaltă calitate. Colaborare în cadrul Overwatch, demonstrează dedicaţia celor de la FaceBook de a intra pe piaţa de gaming a titlurilor AAA, încurajând din ce în ce mai mult jucătorii în a-şi împărţi momentele importate cu prietenii.” ne spune Leo Olebe, director global al parteneriatelor dintre jocuri, în cadrul FaceBook.

Pentru lansarea Overwatch, Blizzard a lucrat îndeaproape cu FaceBook şi Instagram, pentru o diversă selecţie de soluţii de marketing precum reclame Carousel, Canvas dar şi Instagram Marquee. Astfel, jocul a putut fi promovat prin intermediul unor platforme cu audienţe de 1.65 de miliarde de persoane, respectiv 400 de milioane pentru Instagram. Pentru a vă face o idee generală, peste 650 de milioane de persoane se joacă într-o lună, conectaţi la FaceBook, fie prin web, mobil sau consolă.

3 Comentarii

  • Daniel Popescu
    Publicat iunie 8, 2016 4:34 pm 0Likes

    Nu pot sa zic ca sunt impotriva conectarii in jocuri online folosind contul de facebook. Heck pana si cei de la CCP au facut asta in EvE online. Asta dovedeste cat de mult poate influenta un colos ca facebook-ul toate mediile online 😀

  • marvas
    Publicat iunie 10, 2016 11:07 am 0Likes

    de ce scrieti „FaceBook” cu B mare?

    • Taar
      Publicat iunie 10, 2016 12:03 pm 0Likes

      Obişnuinţă

Adaugă un comentariu