GIBBOUS: A CTHULHU ADVENTURE – REVIEW & CONCURS [UPDATE]

ACEEAȘI CARACATIȚĂ CU ALTE TENTACULE, SAU POATE…

UPDATE: Cthulhu a decis, câștigătorul unui key pentru Gibbous: A Cthulhu Adventure este Militaru Ioan-Mihail! Mulțumim tuturor pentru participare!

De când am început să joc, sau mai bine zis, să folosesc Gibbous pe post de serviciu principal de divertisment, am simțit nevoia de a amâna review-ul. Am avut încercări repetate de a începe să scriu despre experiența complexă prin care treceam, dar Gibbous venea mereu cu ceva nou, ce mă făcea să îl admir și mai mult. Acum, că l-am terminat, pot să zic cu mâna pe inimă că a fost decizia înțeleaptă. O dată cu finalul, am hotărât că jocul e cel mai complet action adventure pe care l-am încercat până acum. Un titlu pe care cu siguranță nu îl voi uita până la bătrânețe, Cthulhu help me.

Tocmai din acest motiv avem și un mic concurs pentru voi, cititorii. Veți putea câștiga un key pentru Gibbous: A Cthulhu Adventure! Aflați cum puteți participa, la sfârșitul review-ului.

Nici nu a trecut o clipă de când am deschis jocul, asta însemnând chiar din meniul principal, că am fost plăcut surprins de stilul artistic ales de cei de la studioul Stuck in Attic, o echipă de trei români pasionați într-atât încât să realizeze un veritabil “comedy cosmic horror adventure made in Transylvania”, așa cum își descriu ei opera de artă. Cei mai norocoși dintre voi, ați prins și interviul din revista NIVELUL2, prin 2016.

Oamenii din spatele lui Gibbous, sau Gibbous din spatele oamenilor
Felina care va aduce sfârșitul lumii, dupa care va toarce

Întreaga animație este făcută în stil tradițional, cadru cu cadru, ceea ce completează și mai bine direcția artistică aleasă. E nevoie de câteva minute pentru a-ți da seama dacă, vizual, jocul e pe felia ta de pâine. Pentru mine a fost de la început până la sfârșit un deliciu de culori și contraste ce întărește atmosfera lovecraftiană din fiecare cadru.

Tentacles Above The Fog