Despre Mantle şi Viitorul AMD cu Richard Huddy, Gaming Scientist
Richard (continuare): Putem observa acolo o sporire impresionantă a numărului de cadre pe secundă (şi va încurajăm să verificaţi acest lucru singuri, în loc să ne credeţi pe cuvânt), în timp ce o îmbunătăţire a fluidităţii a reieşit din testarea Mantle – de obicei oferind o experienţă frame rate omogenă, faţă de alte API-uri. Cu astfel de câştiguri, nu-i de mirare că dezvoltatorii de jocuri au îmbrăţişat Mantle cu un entuziasm atât de puternic.
N2: Finalmente, Richard, spuneai că viitorul arată foarte bine pentru tine, AMD şi jucători. La ce alte inovaţii ne putem aştepta de la departamentul tău şi de la evoluţia graficii PC?
Richard: Din păcate, cred că este puţin prea devreme pentru a răspunde acum – în plus, nu pot face aici anunţuri de calibru mare. Văd câteva produse foarte cool „pe ţeavă”, aşa că aşteptaţi-vă la hardware bun de la noi în 2014 şi 2015. Sunt încântat de ce facem cu driverele anul acesta, iar AMD aruncă o privire către alte dispozitive de gaming interesante. Cum spuneam, „Radeon înseamnă gaming”.
Ei bine, dragii moşului, aţi citit cu ochişorii voştri ce a avut Richard Huddy să ne spună despre Mantle şi viitorul graficii AMD. Cu un line-up diversificat hardware şi software (printre care şi aplicaţia AMD Gaming Evolved), compania din Sunnyvale promite multe. Evident, există şi câteva dificultati, cu precădere cele legate de drivere – dar despre aceste detalii găsiţi informaţii pe larg în varianta originală a interviului, ceva mai lungă şi englezească. Trebuie doar să rămâneţi aproape de Nivelul 2, nimic mai simplu.