REVIEW: Mount & Blade II – Bannerlord
Când halebarda întâlnește scutul…
și-ar fi dorit să fie topor. “Bannerlord” aduce destul de puține schimbări față de “Warband”. Mai ales dacă luăm în considerare că sunt zece ani distanță între cele două titluri, iar de când îl aștept am terminat generala, liceul, facultatea și masterul… iar noul joc abia-abia a intrat în “Early Access”, fiind împins de la spate de comunitatea de fani, cu un multiplayer solid, dar un single-player care reprezintă mai degrabă o evoluție decât o revoluție (și asta doar la câteva capitole).
E general cunoscut faptul că Warband a fost popularizat nu neapărat de calitatea gameplay-ului, ci mai degrabă de ușurința prin care jocul putea fi modat și de modurile trăsnite ce au prins viață; moduri gen “Stăpânul Inelelor”, “Game of Thrones”, “Naruto”, “Prophesy of Pendor” au înzecit orele petrecute de mulți dintre noi în “Warband”, iar la acest capitol așteptările sunt uriașe și pentru “Bannerlord”. La 50 de euro cât costă acum pe Steam… nu pot să-l recomand nici celui mai mare dușman din Khuzait Khanate. Nu până nu apar modurile mișto care fie vor îmbunătăți jocul nativ, fie vor pune bazele unor universuri de sine stătătoare. A nu se trece cu vederea: ”it’s almost harvesting season!”
7
+ Bătălii demne de legendele cu Stephen the Great;
+ Multiplayer inovativ datorită modului Captain;
+ Te simți mai puțin singur pe lume știind că faci parte dintr-un clan și că pui bazele unei dinastii ce va domina Calradia câteva sute de ani;
+ Modurile create de comunitate;
– Bannerlord aduce prea puține schimbări față de Warband;
– Bug-uri, optimizare generală, regi ce ajung capturați de bandiți.
Producător: TaleWorlds Entertainment
Distribuitor: TaleWorlds Entertainment, Steam
Data lansării: 30 martie 2020 (în Early Access)
Disponibil pe: PC
Testat pe: PC
1 Comentariu
Lucian
pag 3 și a cheat-uri.
pag 4 fostîmbunătățite