REVIEW: Bloodborne
Că tot vorbeam de moarte, acest concept este destul de vag conturat în Bloodborne. De fiecare dată când ești învins de câte vreun vârcolac din Yharnam, te întorci la ultima lanternă vizitată (care deservește drept checkpoint). Tot prin intermediul lanternei, te poți transporta în Hunter’s Dream – o locație specială, de unde poți vizita zone diferite, îți poți îmbunătăți sau repara armele și mai iei decizii privind atributele care merită să fie avansate în nivel.
Există două obiecte de currency importante. Blood Echoes, pe care le poți acumula pe măsură ce omori mai mulți inamici. Acestea sunt un fel de esență a voinței persoanelor decedate. Interesant este faptul că iconița pentru Blood Echoes este asemănătoare cu brandul sacrificiului prezent în manga-ul scris de Kentaro Miura, Berserk.
Acest semn era atribuit victimelor care urmau să fie sacrificate și folosite ca forță vitală pentru apariția unui nou Apostol. Există multe influențe din Berserk prezente și în Dark Souls, cea mai evidentă fiind asemănarea dintre Guts și Artorias.
Și acum începe partea interesantă, de inspirație lovecraftiană. Da, Bloodborne este unul dintre acele jocuri care împrumută idei din lucrările lui H.P. Lovecraft.
3 Comments
Lucian
pag 3 O dată ajuns
pag 3 Detalile
pag 4 exploatând slăbiciunilor inamicilor
pag 4 cât timp cât
may the good blood guide your way
Vlad Costea
Merci din nou!
Micolash
De indata ce ai terminat un joc facut de cei de la From Software nu vei mai privi cu aceiasi ochi nici o alta experienta singleplayer. Si nu e vorba doar de dificultate sau gameplay mechanics, dar mai ales atentia incredibila pentru detalii, lore si un storyline complex.