REVIEW: Bloodborne

Asta înseamnă că avem de-a face cu tot felul de creaturi cosmice, care veghează asupra oamenilor – iar cei care devin conștienți de prezența lor înnebunesc și își pierd simțul realității. Insight este un currency care are același rol, acela de a percepe fenomene pe care oamenii obișnuiți nu le pot concepe nici în cele mai groaznice coșmaruri. Dacă strângi mai multe puncte de Insight, atunci anumite personaje, locații și caracteristici ale inamicilor vor suferi schimbări.

Bara de viață (cea roșie) și stamină (cea verde) sunt prezente și aici, în același mod cum sunt în Demon Souls și Dark Souls. Diferența o face o mecanică specială, care îți permite ca după un atac pe care l-ai încasat, să îți poți redobândi viața pierdută prin lovituri continue. Singura condiție este să nu permiți să fii lovit între timp, deoarece îți va anula orice încercare de recuperare a vieții. Din nou, se încurajează un stil de luptă rapid și precis.

Blood vials îți vor fi de ajutor când nu ai altă variantă de a te vindeca, iar acestea pot fi farmate atunci când omori căpcăuni sau călăi care vor să-ți pună capăt zilelor.

Sunt prezente două tipuri de arme principale, melee și cele de foc. Armele melee au două moduri de operare. Cel inițial, în care o lovitură este aplicată mai rapid, fără cost prea mare de stamină, dar și cel extins unde raza de acțiune și putere a armei este crescută (însă consumă mai multă energie). Pistoalele sunt foarte bune pentru parare și funcționează pe bază de Quicksilver Bullets.  

Din punct de vedere grafic, locațiile sunt foarte detaliate și surprind stilul gotic în cele mai mici detalii: avem parte de motive decorative complexe, interior împărțit în mai multe nave longitudinale, cu ferestre largi și înalte. Nu de puține ori am stat să privesc la clădirile din Cathedral Ward sau castelul din Cainhurst pentru a le admira până la cele mai mici detalii.

3 Comments

  1. Lucian iulie 26, 2020
  2. Micolash iulie 26, 2020

Leave a Reply