REVIEW: Call of Duty: Black Ops 4 – Despre integritate, LEVEL, paradisul hack-urilor și păcănele

În aceeași ordine de idei, se mai întâmplă ca puterea de foc și precizia unei arme să fie modificate astfel încât să nu o mai prefer în detrimentul alteia din aceeași clasă, ba chiar să mă feresc apoi de ea ca de dracu’, pentru ca un nou update s-o aducă înapoi la proprietățile inițiale. Și atunci, cine a avut dreptate? Nu cred că este cea mai bună metodă de a mă obliga să joc în egală măsură și cu celelalte, dacă în cele din urmă ajung să beneficieze de același tratament.

Încearcă acum să ieși din budă.

În timp, te obișnuiești însă și cu indecizia asta. Te obligă să apreciezi altfel confruntările după asemnea update-uri, să pui mai mult accentul pe precizie, în condiții diferite. Să înveți într-o anumită măsură jocul din nou, chiar dacă modificările par aberante, mai ales din punct de vedere balistic. Alteori, modificările în mai bine pică în cealaltă extremă. Doar că atunci e ceva mai bine, căci ne apropiem de un consens – dacă arcade ați vrut să dați, atunci arcade să fie.

La armată cu mine!

Cu toate acestea, repet, Blackout rămâne battle royale-ul meu preferat, căci atunci când funcționează așa cum trebuie poate fi extrem de distractiv. Mai ales în compania unor prieteni, alături de care să joci suficient de mult încât să creați un soi de sinergie. Victoriile vor începe apoi să curgă, cu țipete de bucurie, până când…

Dacă în Beta, atât multiplayer-ul clasic, cât și modul battle royale au mers ca unse pe toate platformele, situația s-a schimbat după lansare. Pe PC mai ales, serverele instabile au ajuns la un moment dat chiar să caracterizeze experiența Blackout. Problemele în acest sens continuă să persiste, chiar dacă nu într-o așa mare măsură. Apoi, în rarele update-uri în care masele primesc o brumă de conținut nou, e posibil ca pachetul să includă și o serie de noi probleme tehnice. De zici că producătorii caută să îl saboteze, în loc să îi împiedice pe jucători să se îndrepte către concurență.

Și arătam atât de bine…

8 Comentarii

  • Tsunami
    Publicat martie 19, 2019 3:31 pm 0Likes

    Foarte faine ultimele Review-uri. Ma duce cu gandul la vremea cand rasfoiam revista.
    Poate pare stupid, dar v-ati gandit vreodata la o revista anuala ? Care sa contina aproximativ 200 de pagini cu review-urile jocurilor principale din anul respectiv. Iar plata revistei sa se faca anticipat pentru a printa si livra revista doar pentru cei care au platit deja produsul.

    • KiMO
      Publicat martie 19, 2019 4:03 pm 0Likes

      Hm, ceva artsy fartsy? Nu stiu ce sa zic… Multumim.

    • Aidan
      Publicat martie 19, 2019 4:11 pm 0Likes

      KiMO, iti aduci aminte planurile? 😀 You know, cu revista anuala…poate cine stie, vreodata…

    • KiMO
      Publicat martie 19, 2019 4:15 pm 0Likes

      God, te ocupi tu de data asta! :))

    • Sol
      Publicat martie 19, 2019 4:21 pm 0Likes

      Cu siguranta as participa la un croudfounding pentru asa ceva. Puteti sa va ganditi chiar la Kickstarter, pentru ca ar fi mult mai usor dpdv logistic si nu s-ar pierde baza de date cu backerii. 🙂 Dar informati-va bine asupra costurilor si adaugati o marja generoasa de eroare.

    • KiMO
      Publicat martie 19, 2019 4:38 pm 0Likes

      Au, cand aud de bani ma doare capul.

    • Aidan
      Publicat martie 19, 2019 4:47 pm 0Likes

      200 de pagini, reclame peste reclame, print quality super-glossy in Pantone, tiraj 10K bucati, joc full The Witcher 3 GOTY + poster Apex Legends pentru fanii mai tineri. Astea sunt fanteziile mele…

    • KiMO
      Publicat martie 19, 2019 5:13 pm 0Likes

      Te-ai dilit. Unde te crezi? :)))

Adaugă un comentariu