REVIEW: The Witcher 3 Wild Hunt

Campania îţi scoate în cale personaje vechi — Vesemir, Vernon Roche, Philippa Eilhart, Radovid, Sigismund Dijkstra, Dandelion ori Zoltan sunt doar câteva nume cu greutate în istoria evenimentelor –, dar şi figuri noi, pe care le vei uita cu greu după finalizarea questei principale. The Witcher 3: Wild Hunt beneficiază de un voice acting incredibil, fuzionat perfect cu mecanismul de dialog. Interacţiunea dintre Geralt şi restul protagoniştilor se apropie lejer de ceea ce livrează Grand Theft Auto V, însă merge mai departe din punct de vedere al calităţii naraţiunii.

Schimburile de replici sunt genial scrise şi te trag de barbă direct în inima evenimentelor. Îmi aduc aminte cuvânt cu cuvânt conversaţiile purtate cu Bloody Baron sau ironiile pasate într-un tiki-taka verbal cu Dijkstra, înconjuraţi de sânii rotunzi şi fermi ai curtezanelor din băile publice. Nu ştiu ce mănâncă la micul dejun polonezii de la CD Projekt, dar băieţii ăştia au vitaminele potrivite în sistem şi tocmai au demonstrat încă o dată că jocurile video depăşesc profunzimea scenariilor din cinematografia contemporană.

Punctul unde The Witcher 3: Wild Hunt înscrie lovitura de graţie este magnitudinea lumii explorabile: harta principală e împărţită în teritorii vaste open-world (sistem similar cu cel întâlnit în Dragon Age Inquisition) şi acoperă o suprafaţă greu de imaginat. Traversarea ei la pas ar dura o eternitate — eu m-am pierdut de câteva ori prin Novigrad, cel mai atmosferic oraş medieval resimţit până acum pe propria piele –, aşa că producătorii au implementat două mijloace de transport: Roach, calul tău aflat întotdeauna la o fluierătură distanţă şi mici ambarcaţiuni cu pânze ce fac plimbările pe râuri, lacuri, fluvii sau mări o aventură intensă.

Mai mult, miriade de cătune, sate şi aşezări umane brăzdează tărâmurile nordice, inspirate din evul mediu est-european, şi insulele Skellige, un arhipelag populat de clanuri care amintesc de vikingi şi scoţieni. Dacă Roach poate fi echipat cu harnaşamente utile în mărirea capacităţii inventarului ori îmbunătăţirea rezistenţei la alergare, bărcile nu sunt personalizabile — puţin important, ţinând cont câte alte activităţi îţi stau la dispoziţie.

45 Comments

  1. euu iunie 29, 2015
    • Aidan iunie 29, 2015
    • Cosmin ianuarie 12, 2017
  2. George.C iunie 29, 2015
  3. NiRaSt iunie 29, 2015
    • johndoe1989 iunie 29, 2015
    • johndoe1989 iunie 29, 2015
    • Aidan iunie 29, 2015
  4. George.C iunie 29, 2015
  5. Kael'Thas Sunstrider iunie 29, 2015
    • Kael'Thas Sunstrider iunie 29, 2015
    • Aidan iunie 29, 2015
    • johndoe1989 iunie 29, 2015
    • Aidan iunie 29, 2015
    • Kael'Thas Sunstrider iunie 29, 2015
  6. Aidan iunie 29, 2015
  7. Tex iunie 29, 2015
    • Caleb iunie 29, 2015
  8. mahri726 iunie 29, 2015
    • Bogdan Radu iunie 30, 2015
  9. victorsbc iunie 29, 2015
    • victorsbc iunie 29, 2015
    • Aidan iunie 30, 2015
  10. fladnag iunie 30, 2015
    • Aidan iunie 30, 2015
  11. Gamer iunie 30, 2015
  12. greuceanu iunie 30, 2015
  13. Mircea iunie 30, 2015
    • Io iunie 30, 2015
    • Mircea iulie 1, 2015
    • Io iulie 8, 2015
    • Gamer iulie 1, 2015
    • Kael'Thas Sunstrider iulie 1, 2015
    • Bogdan Radu decembrie 5, 2015
  14. negaterium iulie 1, 2015
  15. Ziskele iulie 1, 2015
  16. Caleb iulie 1, 2015
  17. Kiko iulie 7, 2015
    • romustdie iulie 13, 2015
    • Aidan iulie 27, 2015
  18. Bethrezen iulie 28, 2015
  19. maxi76 decembrie 6, 2015
  20. ProtectorNova noiembrie 21, 2016
  21. Vlad Vahnovanu septembrie 23, 2017
    • Aidan septembrie 25, 2017

Leave a Reply