REVIEW: Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint

FUBAR looter, FUBAR shooter?

Six Siege, The Division și Wildlands par venite dintr-o altă eră. De parcă Breakpoint a ajuns între timp în curtea unui dezvoltator pakistanez. Fac această comparație pentru că Pakistanul este renumit pentru piața de arme copiate, realizate artizanal. Așa se simte și noul Ghost Recon – ca și cum cineva a încercat să copieze titlul precedent.

Indiferent cât am explorat Auroa căutând cutii cu loot, nu m-am putut descotorosi de senzația că mă aflu pe o insulă artificială, plină de activități repetitive. Societatea corporatist-utopică aflată în proprietatea lui Jace Skell este un teren de joacă deloc organic, ce devine rapid plictisitor în ciuda geografiei diversificate.

VHS-2, singurul motiv pentru care îl mai joc.

Indiferent cât Jon Bernthal mi-ar băga Ubisoft pe gât, indiferent câți Wolves ultra-tehnologizați și câte microtranzacții, Breakpoint rămâne un epic fail. Vă jur că nu am reușit să rețin obeictivele misiunilor, fiindcă toate sunt identice: infiltrează-te acolo, descoperă aia (o persoană, un obiect) și intoarce-te la bază. Asta pentru că există un hub principal, exact ca în The Division 2.

El Punishero, capo de los mercenarios Los Lupos

Apoi misiunile secundare merg pe aceeași formulă, dar au un pin portocaliu în loc de galbenul principalelor. Zero efect strategic în ansamblu. Albastru te duce la diverse situații cu un climax reflectat în blueprint-uri de arme, gear mai bun (aliniat la scorul tău) ori accesorii. Formula aia clasică mizerabilă, de care m-am săturat până peste cap.

Apa face operatorul puternic! Consumați minimum 2l de apă zilnic!

3 Comments

  1. Sol octombrie 14, 2019
    • Aidan octombrie 14, 2019
  2. Ziskele octombrie 21, 2019

Leave a Reply