PREVIEW: VAMPIRE THE MASQUERADE: BLOODLINES 2
Restul… nici n-a mai contat atât de mult, pentru mine ăsta era cel mai important lucru – să fie Mitsoda implicat. Dar au mai ieșit la iveală câteva detalii, așa că o să vi le prezint.
La fel ca primul, va fi un RPG în care se pune accentul pe imersivitate – probabil genul de joc care mi-e cel mai drag, de când cu Deus Ex. Orașul în care ne vom îneca cu sânge va fi Seattle, așa că ne luăm la revedere de la iconicul Los Angeles, cu a sa Santa Monica… ah, câte amintiri! Probabil sunt mulți care vor contesta această decizie, însă pe mine mă bucură că se schimbă peisajul. Sincer, am obosit să tot văd LA și NY ca decoruri în jocuri. În plus, producătorii își au baza în Seattle, iar asta o să ajute mult tentativa de a-l recrea.
Din spusele lor, orașul încearcă să-și regăsească identitatea, fiind prins între un istoric de cultură și muzică, și un viitor care pare dominat de corporații uriașe și zgârie-nori în care noii unicorni încearcă să răzbată, în timp ce omul obișnuit vede cum îi crește chiria și îi scade stilul de viață, chiar dacă sumele care se învârt în jurul lui sunt din ce în ce mai mari. Sună familiar?
De asemenea, jocul se va petrece într-o perioadă de toamnă târzie spre Crăciun, deci sunt convins că atmosfera ploioasă și întunecată, împreună cu decorațiunile specifice sărbătorii, vor contribui la un feeling de zile mari și ne vor face să simțim că suntem într-un timp și spațiu cât se poate de reale.
În plus, pe lângă diverse alei întunecate, cluburi de noapte și alte locuri în genul celor din primul joc, Seattle mai ascunde și un subteran plin de rămășițe ale orașului care a fost aproape distrus în 1889, subteran care va ascunde secrete macabre și care abia așteaptă să fie explorat.
Cât despre poveste, avem din nou lupte între diversele clanuri care formează Camarilla și Masquerade, iar personajul nostru pică în mijloc, după ce este transformat fără voia lui în vampir printr-un Mass Embrace și aruncat în lume. Ca și în primul joc, va trebui să alegem apoi cu care dintre clanuri e mai bine să ne aliem, apoi să navigăm prin diverse evenimente și răsturnări de situație, ca în orice RPG care se respectă. Ni se promite că alegerile noastre vor influența povestea, ceea ce mă bucură, pentru că în felul ăsta vom avea parte și de rejucabilitate.
6 Comentarii
Kalrak
Au fost obligati contractual sa il lanseze in acelas timp cu Half Life 2
KiMO
Inseamna ca Bloodlines 2 apare in acelasi timp cu Half-Life 3 🙂
Adrian Dobrescu
Fals.
Activision eventually issued an ultimatum that the project be finished within months, on September 15, 2004.[27][30] Troika delivered a version of Bloodlines on the required date; due to its scale, the game underwent three weeks of testing. Activision decided that the game was suitable for release, but was contractually bound to withhold Bloodlines until after the debut of Half-Life 2 in November 2004. Troika convinced Activision to use the delay to fund further development; the additional budget was not enough to pay all of Troika’s staff, and some employees worked unpaid to complete the project. This version underwent another three weeks of testing to become the final release code;[30] the game was still unfinished when Activision forced its release.
Au fost obligați contractual să NU îl lanseze înainte de apariția lui HL2.
https://en.wikipedia.org/wiki/Vampire:_The_Masquerade_%E2%80%93_Bloodlines
Mă rog, dacă e să prezentăm tot adevărul, nici Troika n-au fost cei mai deștepți oameni. Aveau ambiții mult prea mari pentru resursele pe care le aveau la dispoziție. E destul de întâlnită chestia asta la companii, dar la gaming e cu atât mai dureros. Cred că Activision au avut destul de multă răbdare cu ei, pentru vremea respectivă.
slymurgeni
Sper din tot sufletul să nu iasă ca „Vampyr”.
Adrian Dobrescu
Vampyr a avut ceva idei bune. Poate nu le-a ieșit implementarea, dar nu mi s-a părut un joc prost, chiar mi-am petrecut vreo douăj de ore cu el. Atmosfera mi s-a părut foarte mișto, Londra victoriană avea ceva aparte. Reușesc să surprindă foarte bine ce era prin Whitechapel/Soutwhark. Povestea era simpatică, deși un pic plină de clișee. E așa, un joc de 7/10. Nu e succesorul Bloodlines și nici nu își propunea asta, de-aia n-am intrat în el cu așteptări de genul, dar așa pe felia lui, dacă ți-e poftă de sânge și nu mai ai răbdare până în 2020, merită jucat. Dacă treci de primele 2-3 ore, devine din ce în ce mai ok.
gigi kent
abia astept. Mi-a placut primul f mult.