PREVIEW: VAMPIRE THE MASQUERADE: BLOODLINES 2

Un alt lucru de care trebuie să ții cont este că trebuie să te hrănești, chiar și vampir fiind, prin mecanici ce se vor a fi mult îmbunătățite față de original. Urmând principiul „ești ceea ce mănânci”, se pare că anumite abilități și buff-uri pot fi preluate de la hrană – acestea devenind permanente în timp, dacă ne hrănim cu aceeași tipologie de om. De exemplu, dacă ne hrănim doar cu motocicliști pletoși și supărați, o să ajungem să avem buff-uri potrivite pentru o abordare mult mai agresivă. Pe lângă sânge, această mecanică de a te hrăni inclusiv cu emoțiile victimelor poate da naștere unor situații cu adevărat remarcabile.

Combat-ul va fi mult îmbunătățit – armele vor fi, din nou, o soluție temporară, dar ni se promite că se vor simți mult mai bine decât în primul joc. Însă, după cum știu cei care au jucat primul VtmB, pentru un vampir inteligent, combat-ul este ultima soluție – când toate celelalte eșuează. Pe lângă abilitatea de a te folosi într-un mod deștept de mediul înconjurător, folosindu-ne totuși abilitățile de vampir, cum ar fi salturile mai înalte, cățărat și mult, mult furișat, carisma este a doua opțiune și va fi acolo, fie că alegem să ne seducem inamicii sau să-i intimidăm.

Ni se promit o droaie de quest-uri secundare care nu vor fi întotdeauna foarte ușor de găsit, ceea ce e foarte bine, pentru că vom fi forțați să ne implicăm și să ne adâncim în lumea jocului. Vom avea la dispoziție și un telefon, pentru a intra mai ușor în legătură cu alte personaje. Putem iniția întâlniri astfel, iar asta ne va aduce mai aproape de diverse obiective.

Vom avea inclusiv opțiunea de a observa cum trăiește lumea din jurul nostru. Orașul va fi mult mai populat, iar NPC-urile pot trăi în acel spațiu și fără intervenția jucătorului. În demo-ul prezentat la GDC, de exemplu, eroul a fost martorul unui jaf – doar unul dintre evenimentele la care putem alege dacă vrem sau nu să intervenim, iar fiecare dintre aceste alegeri va avea repercursiuni în restul poveștii.

Cu cât citeam mai mult despre el, cu atât creștea și hype-ul, iar teama că va fi un eșec, o umbră a VtmB, sau doar o încercare de a stoarce niște bani din franciză, a dispărut. Am încredere că cei de la Hardsuit Labs știu ce fac și că VtmB 2 va fi succesorul pe care îl merităm și așteptăm cu toții. Anul viitor pe vremea asta s-ar putea să avem în sfârșit un Bloodlines al cărui potențial este realizat la maximum. Tot ce-aș mai vrea să pot face acum, e să hibernez până în acel moment.

6 Comments

  1. Kalrak martie 22, 2019
    • KiMO martie 23, 2019
    • Adrian Dobrescu martie 27, 2019
  2. slymurgeni martie 24, 2019
    • Adrian Dobrescu martie 27, 2019
  3. gigi kent aprilie 13, 2019

Leave a Reply