REVIEW: APEX Legends

De la erou, la SuperErou

Pe lângă abilitățile simple, pe care le are fiecare erou, cu un cooldown relativ decent (30-40 de secunde), avem la dispoziție și super-abilități, care pot oferi avantaje majore dacă sunt folosite cu cap – pot face diferența între eșec sau victorie. Ca să dau câteva exemple, Wraith poate să creeze un portal între două puncte de pe hartă – extrem de util, când ești într-o zonă de tip High Tier Loot (adică achipament bengos) și vrei să apuci să explorezi un pic, dar te afli în afara următorului cerc și mai e puțin până când cel actual se va restrânge. Folosind portalul, poți ajunge cu Wraith in interiorul zonei de siguranță cât ai clipi, oferindu-le și coechipierilor mai multă protecție atunci când începe să se restrângă zona de joc și se trece la următoarea rundă.

Legende pe alese.

Bloodhound are o super-abilitate care îl transformă în bestie – îi ascute simțurile, îi arată mai clar inamicii pe hartă și îl face mai rapid – practic, îl transformă în vânătorul perfect. Lifeline are una dintre cele mai utile super-abilități – anume Supply Drop-ul – un transport care e livrat de o navă și conține în general loot foarte bun și foarte rar – arme și armuri mai bune, ghizdane mai încăpătoare etc. E indicat în general să protejați personajul Lifeline – aproape sigur va face parte din fiecare squad și e destul de crucial, din motive evidente.

Săriți!

Aș putea să mai scriu câteva pagini bune despre eroi, dar nu face parte din scopul acestui articol. Nu mi-am propus să fac un ghid sau secțiune de tips & tricks, ci doar să vă fac o idee despre modul în care funcționează mecanica din spatele legendelor, ci vă invit să petreceți câteva ore în compania lor și să vă descoperiți singuri preferații. Sigur e unul care se mulează pe stilul vostru de joc. Există și un tutorial, dar nu trece prin abilitățile fiecăruia, ci vă pune în pielea câtorva dintre ei ca să evidențieze mecanicile de bază ale jocului.