REVIEW: Descent și Terminal Velocity

[Acest articol este semnat de Eugen Sechel și participă la concursul "Trimite-ne Un Articol și Poți Câștiga Revista NEXT LEVEL"]

N-o să vă povestesc cum era când a apărut Doom. Nu aveam PC atunci, așa că am întârziat la petrecere timp de câțiva ani. Nu că ar fi asta o problemă – și deși primul meu PC nu era foarte puternic, a venit totuși cu Doom (varianta Shareware pentru Windows 95) și Blood.

Astfel, mi-am luat prima doză dintr-un cocktail savuros: 2.5D (ajungem imediat la asta), first person shootere horror și, desigur, țipat la monitor. Deh, nu eram obișnuit să dau click-uri sub presiune… iar atunci când te trezești cu 2 nemorți în spatele tău care te amenință fioros cu topoare, te sperii nițel. 

Interesant este că Doom și Blood (despre care cumva tot am ajuns să vorbesc deși nu sunt cuprinse în titlu și nu fac subiectul articolului) sunt realizate în baza unor engine-uri diferite, dar aplică principii identice.

Adaugă un comentariu