CO-REVIEW: Yaga (Vlad Costea, Mihai Dimache)

În călătoriile prin tărâmurile îndepărtate în care poate te-ai fi așteptat să apară obstacole noi, lucrurile stăteau cam la fel ca în lanurile de grâu din jurul satului.


Un element principal care este introdus din primele clipe ale jocului este cel al ghinionului. Ivan e blestemat în clipa în care își pierde brațul stâng și va fi urmat de ghinion pentru tot restul vieții sale – însă acest aspect nu îl va împiedica din a lupta în continuare.

Oricât de puternic ar fi nenorocul, acesta nu îl poate ucide pe dârzul fierar. În cel mai rău caz îi poate distruge ciocanul sau unealta upgradată, îi poate sparge din talismanele echipate sau îi poate fura câteva obiecte din traistă.

Puterea ghinionului nu este însă atât de inteligentă, putând fi ușor de păcălit odată ce îți dai seama că dezechiparea este o metodă eficientă de protecție: punând toate obiectele magice echipate înapoi în traistă și punându-le înapoi pe tine doar pe cele elementare, ghinionul îți va fura doar câteva materiale fermecate.

Situația este mult mai convenabilă decât alternativa de a rămâne
fără arma eficientă pe care ai făurit-o pentru a sfârteca gâtlejuri cu o eficiență sporită. Sistemul de a avea ghinion periodic este interesant, dar cred că trebuia implementat mai cu grijă, având în vedere că efectele sale negative sunt destul de ușor de evitat.

20 Comments

  1. Cosmin mai 8, 2020
    • Vlad Costea mai 10, 2020
  2. Armin Naghi mai 8, 2020
    • Vlad Costea mai 10, 2020
  3. Andrei Vasilescu mai 8, 2020
    • Vlad Costea mai 10, 2020
  4. cosmin ionut Barnea mai 8, 2020
  5. Allen Dobra mai 8, 2020
    • Vlad Costea mai 11, 2020
  6. Marasescu Andrei mai 8, 2020
    • Vlad Costea mai 11, 2020
  7. Louie mai 9, 2020
    • Vlad Costea mai 11, 2020
  8. Argoth mai 10, 2020
    • Vlad Costea mai 11, 2020
  9. zucc mai 11, 2020
  10. Bogdan mai 17, 2020
    • Adrian Dobrescu mai 18, 2020
  11. Futerix mai 17, 2020
  12. LimboWalker mai 18, 2020

Leave a Reply