CO-REVIEW: Yaga (Vlad Costea, Mihai Dimache)


Nu zic că zonele sunt foarte întortocheate, dar când vrei să verifici fiecare colțișor să te asiguri că nu ai ratat ceva, începe să devină frustrant să te întorci tot drumul pentru a găsi bucățica generată aleatoriu pe care ai ratat-o. Ați citit bine: hărțile sunt randomly generated, ducând la organizări tentaculare de zone mai mici prin care treci.

Pe aceste hărți veți găsi inamici generați prin aruncarea zarului, NPC-uri care oferă scurte misiuni secundare, rune magice și alte referințe la mitologia est-europeană.


Dacă tot vorbeam despre arta backtrackingului (întoarcerea la tărâmuri pe unde ai mai călcat deja), vreau să menționez că acest aspect devine o corvoadă după primele aventuri prin care treci.

Nu există o metodă mai rapidă de a realiza asta, trebuie doar să te înarmezi cu răbdare și cu multe apăsări rapide ale tastei SPACE – care mie mi-a oferit iluzia unei deplasări cu o țâră mai rapidă.


Hărțile sunt destul de mari și îți prezintă lumi diverse. Marele plus pe care îl are jocul din punctul acesta de vedere este direcția artistică, care înglobează perfect elementele de basm.

20 Comments

  1. Cosmin mai 8, 2020
    • Vlad Costea mai 10, 2020
  2. Armin Naghi mai 8, 2020
    • Vlad Costea mai 10, 2020
  3. Andrei Vasilescu mai 8, 2020
    • Vlad Costea mai 10, 2020
  4. cosmin ionut Barnea mai 8, 2020
  5. Allen Dobra mai 8, 2020
    • Vlad Costea mai 11, 2020
  6. Marasescu Andrei mai 8, 2020
    • Vlad Costea mai 11, 2020
  7. Louie mai 9, 2020
    • Vlad Costea mai 11, 2020
  8. Argoth mai 10, 2020
    • Vlad Costea mai 11, 2020
  9. zucc mai 11, 2020
  10. Bogdan mai 17, 2020
    • Adrian Dobrescu mai 18, 2020
  11. Futerix mai 17, 2020
  12. LimboWalker mai 18, 2020

Leave a Reply