Tot Ce Ştim Despre Noul Star Wars: Battlefront [UPDATE]

Star Wars: Battlefront este unul dintre acele jocuri căruia termenul „hype” nu îi face dreptate. Prin reboot-ul lor, padawanii de la DICE trebuie să ducă mai departe moştenirea unei serii extraordinare — afirmaţie uşor de verificat dacă puneţi mâinile pe Star Wars Humble Bundle şi încercaţi acţiunea multiplayer din Battlefront II. Pe de altă parte, deşi jocul urmează să fie lansat anul acesta, am în permanenţă senzaţia că Digital Illusions ne hrăneşte cu linguriţa găurită când vine vorba de proiectul lor, urmând modelul campaniei publicitare din jurul Episodului VII.

Aşadar, am decis să adun aici toate informaţiile relevante (inclusiv materiale video) pentru a mai potoli puţin din nerăbdarea celor aflaţi în aceeaşi oală cu mine. Cât despre cei neinteresaţi…I find your lack of hype disturbing.

DICE anunţă jocul la E3 2013, într-o conferinţă de presă acompaniată de un teaser. Noul Battlefront pare că se inspiră din MP-ul seriei Battlefield şi utilizează motorul Frostbite 3.

– În iunie 2014, DICE anunţă într-o conferinţă de presă desfăşurată la E3 2014 că planeta Hoth şi luna Endor vor fi hărţi jucabile. Este lansat un trailer oficial superb, diferit.

– Producătorii stabilesc data de lansare în preajma Crăciunului 2015, pentru a profita de apariţia noului film STAR WARS: The Force Awakens. Battlefront va fi disponibil pe PC, Xbox One şi PlayStation 4.

IGN First prezintă primul artwork, un cadru plin de dinamism de pe planeta Endor: un AT-ST Imperial, acompaniat de Stormtroopers, cade într-o ambuscadă pregătită de Rebeli.

ignfinalv1jpg-c41debEvil Avatar relatează faptul că jocul utilizează sistemul Battlelog, informaţie preluată de la Uprise. — Producătorii INFIRMĂ acest zvon. Battlefront nu utilizează Battlelog.

Conform Den of Geek, care citează surse anonime din apropierea The Force Awakens, Battlefront ar putea include anumite scene din The Clone Wars şi Revenge Of The Sith, dar povestea principală s-ar petrece între evenimentele din Return of the Jedi şi cele din filmul acestui an. Există chiar zvonuri despre personaje comune joc-film. Acelaşi articol menţionează un mod multiplayer 32 vs. 32 şi cinci pachete DLC.

– Sunt confirmate personaje canonice jucabile (Fett, Vader) şi vehicule controlabile: Speeder Bikes, AT-ATs, X-wings, TIE fighters, AT-STs.

– Au fost confirmate hărţi pe planetele Hoth, Tattooine, Sullust şi Jakku. Bătăliile se vor desfăşura între 40 jucători.

– Lipseşte o campanie single clasică, dar sunt prezente misiuni speciale ce pot fi jucate în split-screen offline sau co-op online.

– Personajele vor putea fi personalizate, iar jucătorii pot alterna între perspectiva first person şi cea third person.

– Lipsesc bătăliile în spaţiu. Evenimentele, personajele şi vehiculele din The Clone Wars nu mai sunt incluse.

– Data de lansare a fost fixată pe 17 noiembrie 2015 (PC, Xbox One, PS4).

Urmăriţi aici primul trailer oficial.

CAPTURI VIDEO GAMEPLAY (LEAKED): http://www.battlefrontupdates.com/compilation-of-all-the-leaked-star-wars-battlefront-3-footage/

Pe măsură ce apar noi informaţii, voi încerca să menţin acest articol actualizat. Forţa să fie cu voi!

15 Comentarii

  • Drow
    Publicat februarie 10, 2015 11:01 pm 0Likes

    Frostbite 3 asta parca vrea numai Win 64 bits, nu? Si parca trebuie instalat pe curat, de ex., Win 8, sa fac trecerea de la 32 la 64?

    • Aidan
      Publicat februarie 11, 2015 12:10 am 0Likes

      Din cate stiu eu da, este nevoie de un clean install.

    • Alex Steel
      Publicat februarie 11, 2015 10:29 am 0Likes

      eu nu inteleg cum inca mai poti folosi 32 biti?!?! … daca ai calculaor cumparat in ultimi 5-7 ani ar trebui 100% sa folosesti 64biti .. e cum ai avea masina in 8 cilindi dar tu vrei sa mergi numai in 4 … pierzi multe in procese la nivel cpu si in plus nu iti recunoaste ramul mai mult de 3 virgula ceva din ram…

    • ncv
      Publicat februarie 11, 2015 11:13 am 0Likes

      sunt foarte multe motive pentru care windows 32bit inca exista.
      nu toata lumea stie cum sa-l reinstaleze.
      nu toata lumea are nevoie de mai mult de 3.5 GB de RAM (sau are 4 GB ram)
      la inceput exista frica, ca ceva nu o sa mearga pe 64bit asa ca multi au instalat 7 pe 32. timpul a trecut si a ramas asa.
      inca exista foarte multe device-uri care nu functioneaza pe 64bit.
      laptopuri sau sisteme care au venit cu OS-ul instalat asa iar in momentul in care faci recovery nu te intreaba daca vrei 64 sau 32 bit. instaleaza mereu 32.
      etc. etc.

    • Drow
      Publicat februarie 11, 2015 2:57 pm 0Likes

      Ai dreptate in principiu 🙂 Cum zice Ncv, la mine a fost upgrade de la XP la 8 si nu m-a intrebat nimeni nicaieri 32/64 :p Pe de alta parte, jocurile exclusiv pe 64 si/sau care nu-mi merg pe placa video (GTS 250) nu cred ca sunt nici 5 pana acum – ultimul Dragon Age, Crysis 4, Endless Legend; Wasteland 2 si Rome TW merg la limita… cel mai simplu o sa fie sa cumpar prin iarna alt comp si sa bag atunci direct 64 🙂

    • Radu
      Publicat februarie 11, 2015 3:18 pm 0Likes

      Crysis 4, ala cand l-au anuntat?

    • Drow
      Publicat februarie 11, 2015 9:00 pm 0Likes

      Eh, o sa fie si ceva gen 4 vreodata 🙂 3 voiam sa zi 🙂

    • LauRoman
      Publicat februarie 11, 2015 7:31 pm 0Likes

      Foloseam 32bit pe un pc secundar pana de curand pentru ca am un dispozitiv cu a carui firmware pot comunica doar folosind un driver si o interfata de comanda care erau disponibile doar pentru 32 de biti. Da, puteau fi instalate pe 64 biti fara vreo eroare, dar cand lansam comenzi, dispozitivul nu primea nimic, am verificat, telnet-uind in el. Dispozitivul a fost lansat in 2010-1011 asa ca nu e vechi. Totusi cand am vazut ca exista o versiune a driver-ului si interfetei pentru Linux pe 64 biti am donat calculatorul in cauza si comunic acum cu cutia mofturoasa in dualboot.

  • Mihaioo
    Publicat februarie 11, 2015 7:19 pm 0Likes

    Cam mult de munca pentru a juca Battlefront 2 in multiplayer odata cu disparitia serverelor Gamespy…

  • Dani C.
    Publicat aprilie 19, 2015 6:43 pm 0Likes

    Există mult potențial și mari șanse să fie un joc foarte bun! Dar… EA și DICE din ultima vreme… Sper să nu fie un DLC fest. Vă dați seama ce înseamnă pentru ăștia… deblochează planeta X pentru $$. Deblochează Vader pentru $$$. The horror.

  • untip
    Publicat aprilie 19, 2015 7:31 pm 0Likes

    Au fost confirmat ca numarul maxim de jucatori e de 40. Nu 40 vs 40 ci doar 40
    http://www.eurogamer.net/articles/2015-04-17-star-wars-battlefront-has-40-player-cap

    Fara lupte in spatiu, fara clone vs CIS si fara campanie single player
    http://www.ign.com/articles/2015/04/17/star-wars-celebration-battlefront-does-not-have-space-battles-prequel-era
    Faza cu campania e inca suspecta deorace felul cum e descrisa se poate aplica si la campania din BF2.

    • Aidan
      Publicat aprilie 20, 2015 3:55 am 0Likes

      „Au fost confirmat ca numarul maxim de jucatori e de 40. Nu 40 vs 40 ci doar 40” – corectat, eu aveam informatii pe alte surse;

      Da, absenta luptelor in spatiu este un minus, fiindca erau intense, dar de eliminarea evenimentelor din Clone Wars nu ma plang (sunt genul ala de fan fixat pe trilogia originala). Ma bucur ca il leaga mai tare de Episodul VII, mai ales ca Lucasfilm si-a dat acordul.

      Nu stiu ce sa zic despre campanie, daca absenta modului SP este o problema atat de mare..Nici cele din restul seriei Battlefront nu au trecut de un nivel rudimentar.

    • untip
      Publicat aprilie 20, 2015 9:27 pm 0Likes

      Episoadele I-III or fi fost cum or fi fost dar perioada republici a oferit destul de multe lucruri interesante. Republic Comando, joc incredibil, desenul lui Tartakovsky, si factiunea CIS avand elemente unice cum erau unitatile droideka in jocurile anterioare.

      Campania in 2 era intradever ceva anemic, find doar hartile putin modificate si avand niste naratiunii intre ele, dar tot a fost executat destul de bine si povestea Legiunii 501 din Razboiul Clonelor care a supravietuit, complet loiali imperiului, devenind Vader’s Fist datorita eficientei lor a fost memorabil. O poveste originala, ce iti permitea sa vezi evenimentele majore din perspectiva soldatilor de rand si ce efecte au avut aceste evenimente asupra lor era foarte interesant.

      Unul din cele mai bune exemple cred ca este aceasta parte https://youtu.be/SYigYKIADA0?t=4m11s

      Or fi fost la un nivel rudimentar, dar tot au fost ceva bine facut. Si daca era ceva atat de simplu e chiar trist ca nu au pus putin mai mult efort sa faca ceva din punctul de vedere a rebelilor, care e o aria foarte putin explorata in jocurile Star Wars.

      Dar na, pana la urma toate astea sunt doar opinii.

    • Condurat Cornel
      Publicat aprilie 25, 2015 1:02 pm 0Likes

      Sunt constient ca de ceva vreme(10-15 ani) notiunea de concept de joc e cu totul altceva decat cea de a stimula mintea si sufletul(cine il mai are) prin recreere dar am observat pe langa jucatorii mai putin in varsta sunt si jucatori care au mai multe ierni(e anotimpul meu preferat inlocuitil fiecare cu altu) care sunt imbatati cu aceasi apa rece ca si fratiorii lor mai tineri . Ceea ce urmeaza sa insir e pentru cei care au jucat Battlefront 2 dar astepta cu nerabdare noul battlefront …( nu zic ca noul battlefront o sa fie un joc rau (nici bun) dar cu siguranta grafica nu face toul la un joc ;desi in ziua de azi la un om in mediul urban se poate aplica aceasta teorie, in ce priveste gameplayul ( presupun ca o sa fie la nivel de battlefield 4 care il joc cand ma mai plictisesc sa minez un asteroid in eve online ) nu se asteapta nimeni la vreo revelatie deci tot grafica e cea care fura ochii..(recunosc ca grafica e deosebita dar atat )

      Battlefront 2 avea din start 33 de harti (16 planete ) pe cand noul battlefront doar 8 (4 planete) restu venind cu portia (dlc) ..numaru de jucatori in battlefront 2 era de maxim 32 vs 32 pe cand noul battlefront o sa aiba 20 vs 20 iar unele harti mai putin.. nu mai zic de batalii spatiale si de posibilitati de modare ca noul battlefront nu a auzit de asa ceva si nici gamerii cu cas la gura ,,battlefront 2 a avut un singur dlc cu 4 harti si 2 eroi in plus pentru doar 5 dolari .. noul battlefront are deja 5 dlc planificate ceea ce nu poate insemna ca cei care il cumpara cand se lanseaza platesc ‘doar” 60 de euro pentru un joc pe jumatate terminat …campanie , galactic conquest, instant action iara ceva ce nu a auzit noul battlefront ..tipuri de infanterie in battlefront 2 : 51 de tipuri de infanterie . 6 clase 8 unitati unice pentru factiuni si 19 eroi .. pentru noul battlefront bag mana in foc ca nu o sa aiba nici jumate din asa ceva si ce o sa aiba o sa fie disponibile doar prin dlc-uri …vehicule in battlefront 2 erau 37 plus 15 turele controlabile in noul battlefront nici nu vreau sa imi inchipui la cate vehicule o sa aiba lumea acces fara sa nu aiba dlc-urile .

      Nu mi-am imaginat vreodata ( nu ca EA sa nu recunoasca ca e o whore house ) ci ca comunitatea de jucatori sa nu ia masuri active si ireversibile de protest fata de prostitutia asta de tip de a face un joc .. si anume ca un joc in ziua de azi cu tot cu dlc-uri sa ajunga la 100 de euro doar de dragul de a masca crearea unui joc din start si ai pune pretul verde in fata de 100 de euro..(atata mai lipseste sa scoata jocu asa cum este fara dlc si tot sa ceara 100 de euro) si tot sar gasi cozi de topor sa il cumpere.

      M-as pripii daca as da vina doar pe cei care joaca pe console ,desi ei alcatuiesc masa docila care pasc iarba din mana marilor distribuitori .(tineti cont ca Dice ca si Bioware sunt domnisoarele de companie de sub acoperisul whore house EA si nu ele dicteaza sa fie scos jocu in dlc-uri si preturile la care sunt scoase ), fara sa schiteze vreun gest iesit din comun de resistenta cand sunt mulsi de bani fara scrupule ci din potriva aplauda si sunt primi care arunca cu pietre cand un joc nu este lansat si pe pc. Dar aceasta masa de jucatori de consola nu au vina care o au acei jucatori de pc care au ales sa faca (ce vor cu banii ) si au cumparat o armura de cal acu vreo 10 ani (da morrowind oblivion la tine ma uit) pentru 20 de dolari si au confirmat ca se poate o abominatie de marketing sa aiba succes la cei cu tarate in cap dar cu bani..

      Asa am ajuns in ziua de azi ca un model abominabil de a lansa un joc incomplet sa fie obligatoriu(ma uit si in curtea vecinilor de la ubisoft) si cei care se impotrivesc sa fie vazuti excentrici ,hipsteri in cel mai bun caz dar de ce mai multe ori is vazuti extremisti pentru ca acu 10 ani au indraznit sa NU judece si sa toleraze pe cei care aruncau (ca la manele, sic) cu bani in stanga si in dreapta pentru o armura de cal sau covor de urs in sufragerie( nu team uitat sims) sa fie cei care care cara industria asta de „prostitutie ” a gamingului in spate . Da , nu cei care platesc jocurile cu dlc-uri cara prostitutia asta industriala in spate ci cei care nu le pun capul in gard la cei care o distribuie prin a lua responsabilitatea educarii macar a masei de jucatori de console in loc de a le pune eticheta de pokemoni .. bine si majoirtate pokemoniilor nu vor sa joace altceva mai vechi de 5 ani ..

Adaugă un comentariu