Despre Mantle şi Viitorul AMD cu Richard Huddy, Gaming Scientist

Am înţeles, urmărind postările de pe forum, că unii dintre voi manifestaţi un interes major pentru interviuri şi articole de gameristică. Pentru noi, cei din redacţie, cerinţele voastre sunt extrem de importante, motiv aşa că ne străduim să vă oferim întotdeauna conţinut de calitate — chiar dacă unii cititori asimilează cu regret caracteristicile mediului online şi metamorfoza noastră. De fapt, suntem mândri de proiectul web şi de faptul că livrăm ALTCEVA, fiindcă trebuie subliniată încă o dată diferenţa dintre prezent şi trecut, dintre Nivelul2 şi istoria revistei LEVEL. Cu toate acestea, eforturile depuse pentru a putea face jurnalism de jocuri independent sunt imense şi deseori ne simţim precum doctorul Frankenstein: închişi în “laboratoare”, pregătind proiecte grandioase, alimentate cu sudoare rece şi timp irecuperabil. Prin urmare, când s-a ivit ocazia unui interviu cu Richard Huddy, proaspăt numit în funcţia de Gaming Scientist la AMD, nu am stat pe gânduri. Aşa ceva aş vrea şi eu să citesc, darămite să pot publica un dialog cu omul ce a încurajat mereu dezvoltarea de cod mai bun şi a co-inventat DirectX-ul. Evident, am vorbit despre funcţia lui bad ass în cadrul companiei din Sunnyvale, despre cum schimbă faţa gaming-ului pe PC un Gaming Scientist şi viitorul diviziei de gaming AMD. Mai jos puteţi citi versiunea adaptată la limba română, dar am publicat şi textul original/integral, de dragul autenticităţii jurnalistice.

For English, press HERE.

richard_huddy_feature

Richard Huddy, Gaming Scientist AMD

N2: Richard, acest interviu reprezintă o oportunitate majoră — atât pentru noi, cât şi pentru cititorii noştri –,de a arunca o privire atentă asupra felului în care AMD poate îmbunătăţi gaming-ul alături de comunitate. Într-un video postat pe Youtube, vorbeai despre munca alături de cele mai mari nume din industrie. Crezi că AMD este centrul de gravitaţie spre care ar trebui să privim când vine vorba de dezvoltarea unor componente hardware de vârf, special concepute pentru gameri — mai ales acum, când tu ai preluat poziţia de Gaming Scientist?

Richard: Mulţumesc pentru oportunitatea de a vorbi direct cu cititorii voştri! Vă sunt recunoscător fiindcă mi-aţi cerut implicarea. Iubesc faptul că acest rol mă pune în legătură directă cu atât de mulţi dezvoltatori străluciţi de jocuri. Dacă altcineva ar avea slujba asta, aş fi foarte invidios! Dar faptul că AMD se află în centrul gaming-ului acum nu este o coincidenţă. Avem nu doar o victorie completă, fără precedent în ultima generaţie de console, ci şi o poziţie impresionantă în PC gaming. Noi oferim GPU-ul din cea mai rapidă placă grafică destinată consumatorilor (AMD Radeon™ R9 295X2) şi avem o gamă APU şi GPU care, credem noi, livrează cea mai bună performanţă la aproape orice nivel de preţ.

richard_huddy_image_01_AMD_Card

AMD Radeon R9 295X2, în forma cea mai pură.

N2: Funcţia de Gaming Scientist sună impresionant — de fapt, sună bad ass — şi punem pariu că este o poziţie foarte dificilă în această industrie extrem de competitivă, dar, mai exact, cum vei aduce laolaltă feedbackul oferit de comunitatea utilizatorilor de soluţii AMD şi proiectele echipei din departamentul Arhitectură?

Richard: Cred că rolul meu începe să se schimbe destul de mult pe măsură ce mă acomodez cu el…Dar, da, este fără îndoială ‘bad ass’. În primul rând a fost vorba despre comunicarea exterioară, aşa că am avut şansa de a ieşi în lume pentru a expune avantajele Mantle şi de ce credem că monitoarele care suportă tehnologia AMD ‘FreeSync’ pot câştiga teren în câteva luni de zile. Am avut suficiente oportunităţi pentru a explica tuturor câteva din sinergiile unice din AMD Gaming.

Pe măsură ce ne apropiem de sfârşitul lui 2014, începutul lui 2015 şi mai departe, voi prelua responsabilitatea principală de Gaming Scientist AMD. Acolo este vorba despre comunicarea strânsă cu numeroşi developeri de jocuri PC, implicaţi în dezvoltarea unor titluri de ultimă oră. Noi lucrăm îndeaproape cu un grup select şi influent de dezvoltatori PC — uneori pentru proiecte speciale, alteori pentru a înţelege unde vor să ducă grafica PC pe viitor.

Momentan, atenţia mea este concentrată pe dezvoltarea high-end PC, dar pe măsură ce mă acomodez cu rolul îmi voi extinde orizontul, astfel încât să acopăr cumva şi celelalte pieţe din domeniul graficii, unde AMD participă.

Leave a Reply