REVIEW: The Witcher 3 Wild Hunt

Cred că de-a lungul timpului am format o relaţie interesantă redactor-cititor aici, pe NIVELUL2. Mediul online favorizează interacţiunea rapidă, nemijlocită şi permite un dialog fluent — situaţie radical diferită de cea existentă în prezenţa unei reviste, deşi forumul a fost întotdeauna o unealtă puternică. Dacă stelele se aliniază corect, veţi vedea în curând despre ce vorbesc.

În altă ordine de idei, această relaţie unică mi-a permis o altă formă de exprimare în materialele mele, iar procesul redactării unui review pentru The Witcher 3: Wild Hunt a avut nevoie din plin de ea. După cum observaţi, nu m-am aruncat într-un review exhaustiv întins pe 20 de pagini virtuale, fiindcă nu cred în compatibilitatea dintre internet şi scriitura kilometrică. Aici discutăm concentrat, pe subiect, ne amuzăm, ne contrăm şi la sfârşit bem o bere cu căsuţa tehnică, unde nota finală patronează concluzia. Dar Witcher 3 TREBUIE prezentat aşa cum este, fără ocolişuri, în ciuda faptului că a durat infinit mai mult parcurgerea campaniei decât recenzia. Aşa se întâmplă cu jocurile care îţi mănâncă peste 150 de ore din viaţă şi năvălesc violent asupra unui program deja încărcat, peste situaţii personale complicate. Am văzut acum, pus în faţa unui vortex de materiale ce trebuiau tratate cu seriozitate, că uneori este dificil să îmbini activitatea de redactor cu rutina zilnică. Totuşi, ce era musai de făcut a fost făcut şi vă rog doar să-mi iertaţi viteza.

CD Projekt Red mi-a dat peste cap definiţia ambiţiei, mi-a arătat cum poţi aplica un bobârnac peste nasul falsului argument prin împuternicirea eroinelor folosind taman sexualitatea şi nuditatea controlată de subiectul feminin, a ridicat nivelul tehnic şi standardele calitative de gameplay, apoi a împachetat totul în ultimul capitol din saga lui Geralt — un action RPG open-world matur, violent, uneori amuzant şi cu certitudine îndrăzneţ.