reptile_MK_X_feature

Reptile Luptă Cu Sânge Rece În Mortal Kombat X

Iar eu aleg cele mai proaste titluri pentru ştiri. Să-mi fie ruşine… Câţi dintre voi joacă Street Fighter IV sau Mortal Kombat cu controlerul fixat pe genunchi? Nimeni? Okay, acum că mi-am luat o piatră de pe suflet, mă pot bucura liniştit de confirmarea prezenţei lui Reptile în Mortal Kombat X. Dacă vreţi o dovadă cât se poate de sângeroasă,…

ACȚIUNE! Săptămâna 4 – S-a redeschis sezonul la Trailer-e

Filmulețele, trailer-ele, prezentările și show-urile cu gust ludic, ale săptămânii cu numărul 4 – 2015. Trailers/Pub: Sid Meier’s Starships În loc să pună mâna să îmbunătățească Beyond Earth, Firaxis s-a gândit că mai bine creează o continuare, în spațiu (presupun, la fel de ciuntită), pentru a putea cere același preț întreg. Din păcate pentru ei și de data asta fanii…

bioware_mesia_feature

Bioware Şi Fenomenul Mesia

ATENŢIE: ARTICOLUL CONŢINE INFORMAŢII DIN CAMPANIILE JOCURILOR MASS EFFECT ŞI DRAGON AGE CE AR PUTEA AFECTA EXPERIENŢA DE JOC. SPOILERS AHEAD! Îşi mai aduce cineva aminte scandalul desfăşurat în jurul finalului Mass Effect 3? Eu îmi amintesc foarte bine momentele respective, fiindcă am savurat până la capăt cascada de frustrare vărsată în poalele celor de la Bioware. Reuşisem atunci să…

bards_tale_IV_news

InXile Entertainment Anunță The Bard’s Tale IV

Când nu plănuiesc articole de gameristică despre obsesia celor de la Bioware pentru figurile mesianice, probabil mă aflu țintuit în fața calculatorului redactând un review stufos pentru Dragon Age Inquisition (~35 de ore in-game și cred că abia încep să mă acomodez). Altfel, în timpul liber, periez sursele de informații în căutarea unor subiecte demne să fie amintite aici. O,…

ubisoft_grow_home_news_feature

Ubisoft Experimentează Verde şi Urcă cu Grow Home

Definit de minimalismul vizual reflectat în geometrie şi culori, Grow Home este un IP nou, descris sensibil de Ubisoft în comunicatul de presă aferent. Dezvoltat de studioul Reflections, bazat în Newcastle, UK, jocul experimentează cu mecanica unui platformer imaginat pe verticală, într-o lume botanică. De asemenea, acest redactor NIVELUL 2 este convins în totalitate că Grow Home îndeplineşte rolul unei metafore la adresa creşterii şi…

Iubește-ți pata ca pe tine însuți

Primul meu animal de companie a fost o pată. N-am avut prieteni imaginari, am avut o pată. Nu mă întrebați cum, căci nu ca să mă laud am scris acest text, dar la cei cinci ani ai mei știam ce e un trilobit, cunoșteam diferența dintre amoniții jurasici și cei biblici, puteam despărți în silabe Tyrannosaurus rex și, ocazional, scriam…

TES_online_news_feature

The Elder Scrolls Online: Adio, taxă lunară, mon amour!

Bethesda se numără printre publisherii care mi-au câştigat respectul în timp, prin intermediul jocurilor de calitate publicate. Cu toate acestea, The Elder Scrolls Online nu mi-a stârnit suficient interesul. A fost mereu acel MMORPG plasat în universul TES  – deşi la gamescom 2013 ne-a lăsat o impresie plăcută (l-am încercat alături de Kimo) în timpul sesiunii demo pentru presă. Cred…

Shadow_Warrior_review_feature

Lost & Found Review: Shadow Warrior

De ce Shadow Warrior şi de ce tocmai acum? Fiindcă acest material îşi are originea într-o perioadă foarte dragă mie — LEVEL. Mai exact, în ultimul număr, „publicat” numai sub forma unui document PDF. În plus, producţia celor de la Flying Wild Hog a primit versiunile PS4 şi Xbone în octombrie 2014, ceea ce îi conferă încă o poziţie relativă…

GoGalactic: Star Wars asaltează catalogul cu noi titluri vechi

X-Wing vs. TIE Fighter, KOTOR II: The Sith Lords, Dark Forces sunt trei dintre capetele de afiş ale noii infuzii de distracţie în catalogul GoG.com. Mai pe larg, apar pentru prima dată pe distribuţie digitală X-Wing vs. TIE Fighter, X-Wing Alliance şi Galactic Battlegrounds Saga, în timp ce Battlefront II, Dark Forces şi Knights of the Old Republic II: The Sith Lords îngroaşă…

strider_feature

Strider Şi Radarul Meu Defect

Aţi observat cumva absenţa unui articol GOTY dedicat celor mai bune jocuri ale anului trecut? Şi noi, dar conform calendarului ne aflăm undeva în miezul lunii ianuarie. Au trecut doar 20 de zile din 2015 – cam puţine pentru a încheia omeneşte socotelile gameristice cu anul precedent. Dacă mă gândesc mai bine, abia aş putea fuma un pachet de ţigări în…