PREVIEW: VAMPIRE THE MASQUERADE: BLOODLINES 2
Alte elemente care vor contribui la asta țin de felul în care va putea fi personalizat eroul, unde vom avea libertate aproape totală. Ne putem alege background-ul uman – au fost menționate în treacăt meseriile de polițist sau de medic legist, ba chiar și barista ca și background default, fără bonusuri. Putem să ne alegem inclusiv orientarea sexuală.
Cum am zis mai sus, ne vom putea alege clanul din care vrem să facem parte, cu un anumit număr de clanuri prezent la lansare, urmând ca altele să fie adăugate gratuit post-lansare. E o alegere pe care o vom face cândva după începutul jocului, iar asta mi se pare important, pentru că ne dă mai multă libertate să alegem în cunoștință de cauză clanul care împărtășește cele mai apropiate valori cu ale noastre.
De asemenea, sistemul de masquerade și humanity se păstrează – asta înseamnă că nu e ok să fim văzuți omorând civili – cu fiecare inocent căzut victimă, vom pierde un punct de umanitate, plus că o să fim vânați atât de autorități, cât și de vampiri, care vor să se asigure că nu vor fi expuși.
Încă nu știm dacă emisiunea radio se întoarce, dar Mitsoda ne-a asigurat că va fi ceva similar. Sper să fie la fel de bun ca în primul joc, unde contribuia enorm la atmosferă, lucru pe care ar putea să-l confirme toți cei care l-au jucat.
Avem câteva detalii legate inclusiv de gameplay, care îmi par extrem de interesante și promițătoare, dacă vor fi implementate cu succes. Pe lângă bonusurile și skill-urile diferite pe care le va avea fiecare clan, la început vom putea alege între 3 abilități: Nebulation, care te va ajuta să te transformi într-un fel de ceață, Mentalism, care te va ajuta să manipulezi obiectele de la distanță și Chiropteran – care te va transforma într-un stol de lilieci ce-ți va permite să zbori către noi destinații și să evadezi dintr-o situație periculoasă.
6 Comentarii
Kalrak
Au fost obligati contractual sa il lanseze in acelas timp cu Half Life 2
KiMO
Inseamna ca Bloodlines 2 apare in acelasi timp cu Half-Life 3 🙂
Adrian Dobrescu
Fals.
Activision eventually issued an ultimatum that the project be finished within months, on September 15, 2004.[27][30] Troika delivered a version of Bloodlines on the required date; due to its scale, the game underwent three weeks of testing. Activision decided that the game was suitable for release, but was contractually bound to withhold Bloodlines until after the debut of Half-Life 2 in November 2004. Troika convinced Activision to use the delay to fund further development; the additional budget was not enough to pay all of Troika’s staff, and some employees worked unpaid to complete the project. This version underwent another three weeks of testing to become the final release code;[30] the game was still unfinished when Activision forced its release.
Au fost obligați contractual să NU îl lanseze înainte de apariția lui HL2.
https://en.wikipedia.org/wiki/Vampire:_The_Masquerade_%E2%80%93_Bloodlines
Mă rog, dacă e să prezentăm tot adevărul, nici Troika n-au fost cei mai deștepți oameni. Aveau ambiții mult prea mari pentru resursele pe care le aveau la dispoziție. E destul de întâlnită chestia asta la companii, dar la gaming e cu atât mai dureros. Cred că Activision au avut destul de multă răbdare cu ei, pentru vremea respectivă.
slymurgeni
Sper din tot sufletul să nu iasă ca „Vampyr”.
Adrian Dobrescu
Vampyr a avut ceva idei bune. Poate nu le-a ieșit implementarea, dar nu mi s-a părut un joc prost, chiar mi-am petrecut vreo douăj de ore cu el. Atmosfera mi s-a părut foarte mișto, Londra victoriană avea ceva aparte. Reușesc să surprindă foarte bine ce era prin Whitechapel/Soutwhark. Povestea era simpatică, deși un pic plină de clișee. E așa, un joc de 7/10. Nu e succesorul Bloodlines și nici nu își propunea asta, de-aia n-am intrat în el cu așteptări de genul, dar așa pe felia lui, dacă ți-e poftă de sânge și nu mai ai răbdare până în 2020, merită jucat. Dacă treci de primele 2-3 ore, devine din ce în ce mai ok.
gigi kent
abia astept. Mi-a placut primul f mult.