NEXT LEVEL Podcast 63: John RomeNo

În data de 3 septembrie 2020, John Romero ne-a surprins cu un răspuns neașteptat: după ce i-am trimis o invitație în podcast (pentru care nu ne așteptam să primim răspuns), legendarul programator și designer din spatele DOOM ne-a sugerat că poate participa. A sugerat chiar ora 7 PM GMT (9 PM în România) și ne-a indicat unde îi putem livra…

NEXT LEVEL Podcast, Ep. 62: Lansarea Revistei 1.5, Simulatorul de Zbor, Carrion și Quake 3

Episodul 62 din podcastul NEXT LEVEL a venit cu trei surprize: în primul rând, am început în formulă aproape completă și ni s-au alăturat Adrian Dobrescu și Mihai Dimache pentru prima dată în ultima lună și jumătate. Evident, le-am acordat mai mult timp să vorbească despre aventurile lor gameristice din ultimul timp și astfel am aflat despre opinii legate de…

Câștigătorii Concursului NEXT LEVEL

Pe la jumătatea lunii iunie am anunțat un concurs de articole. Acum a venit momentul să anunțăm și câștigătorii. Din cele 22 de articole primite, am selectat 3 care vor primi un exemplar tipărit din revista NEXT LEVEL (varianta digitală poate fi descărcată gratuit de aici). Dar întrucât au fost 2 articole care ne-au plăcut în egală măsură și nu…

NEXT LEVEL Podcast 60: Toni Vultur Sub Pământ

Își mai amintește cineva de jocurile din seria „Tony Hawk’s Pro Skater”? Ei bine, primele două titluri vor fi refăcute complet de către băieții de la Vicarious Visions, urmând ca produsul muncii lor să fie lansat pe 4 septembrie 2020. Cu prilejul lansării demo-ului, am ales să discutăm despre aceste jocuri de skateboarding și felul cum au propulsat personalități cu…

NEXT LEVEL Podcast 59: Revista Flavius

Episodul 59 este cu adevărat special și va rămâne în istoria activității noastre internautice pentru momentul când am lansat revista Flavius. În același timp, artistul din spatele conceptului (Bogdan Menci) a fost prezent pentru a oferi câteva explicații despre munca pe care a depus-o. Prin urmare, toate cele 6 articole pe care colegul nostru Flavius Policală le-a scris pentru NIVELUL2…

Ludonarativul și Alți Balauri

[Acest articol este semnat de Claudiu Ioan „Stormmer” Maftei și este înscris la concursul „Trimite-te un Articol și Poți Câștiga Revista NEXT LEVEL”] Prin 2011, MMO-ul Rift era în Beta, iar eu mă aventuram cu un Chloromancer în primul meu dungeon. Heal-ul meu single target era slab; support-ul nostru era de fapt un damage dealer alunecos; tank-ul încasa lovituri grele.…

REVIEW: Caesar III

[Acest articol este semnat de Ștefan Godra și este înscris la concursul „Trimite-ne un Articol și Poți Câștiga Revista NEXT LEVEL”] Anii 1990 au fost cei care au transformat computerele în obiecte de divertisment. În primii ani de după Revoluție, s-au produs și în România ”celebrele” clone Spectrum ZX: COBRA (Brașov), CIP-03 (Întreprinderea Electronica București), FELIX HC, TIMS (Timișoara +…

REVIEW: Days Gone

[Acest articol este semnat de Răzvan Ecxarcu și este înscris pentru concursul „Trimite-ne un Articol și Poți Câștiga Revista NEXT LEVEL”. Va fi publicat și în Revista NEXT LEVEL 1.5] Prima dată când am auzit despre Days Gone, urmăream prezentarea de la E3 2016. Am rămas plăcut surprins de ceea ce vedeam pe ecran, chiar dacă nu am fost niciodată…

REVIEW: Command & Conquer Remastered Collection

[Acest articol este semnat de Alexandru Mituchi și este înscris la concursul „Trimite-ne un Articol și Poți Câștiga Revista NEXT LEVEL”. La fel ca toate celelalte contribuții, va fi publicat în revista NEXT LEVEL 1.5] Command & Conquer: Remastered Collection marchează revenirea în forță a unei serii îndrăgite de milioane de fani. După o așteptare care a durat mai mult…

REVIEW: Descent și Terminal Velocity

[Acest articol este semnat de Eugen Sechel și participă la concursul „Trimite-ne Un Articol și Poți Câștiga Revista NEXT LEVEL”] N-o să vă povestesc cum era când a apărut Doom. Nu aveam PC atunci, așa că am întârziat la petrecere timp de câțiva ani. Nu că ar fi asta o problemă – și deși primul meu PC nu era foarte…