PREVIEW: VAMPIRE THE MASQUERADE: BLOODLINES 2

Un alt lucru de care trebuie să ții cont este că trebuie să te hrănești, chiar și vampir fiind, prin mecanici ce se vor a fi mult îmbunătățite față de original. Urmând principiul „ești ceea ce mănânci”, se pare că anumite abilități și buff-uri pot fi preluate de la hrană – acestea devenind permanente în timp, dacă ne hrănim cu aceeași tipologie de om. De exemplu, dacă ne hrănim doar cu motocicliști pletoși și supărați, o să ajungem să avem buff-uri potrivite pentru o abordare mult mai agresivă. Pe lângă sânge, această mecanică de a te hrăni inclusiv cu emoțiile victimelor poate da naștere unor situații cu adevărat remarcabile.

Combat-ul va fi mult îmbunătățit – armele vor fi, din nou, o soluție temporară, dar ni se promite că se vor simți mult mai bine decât în primul joc. Însă, după cum știu cei care au jucat primul VtmB, pentru un vampir inteligent, combat-ul este ultima soluție – când toate celelalte eșuează. Pe lângă abilitatea de a te folosi într-un mod deștept de mediul înconjurător, folosindu-ne totuși abilitățile de vampir, cum ar fi salturile mai înalte, cățărat și mult, mult furișat, carisma este a doua opțiune și va fi acolo, fie că alegem să ne seducem inamicii sau să-i intimidăm.

Ni se promit o droaie de quest-uri secundare care nu vor fi întotdeauna foarte ușor de găsit, ceea ce e foarte bine, pentru că vom fi forțați să ne implicăm și să ne adâncim în lumea jocului. Vom avea la dispoziție și un telefon, pentru a intra mai ușor în legătură cu alte personaje. Putem iniția întâlniri astfel, iar asta ne va aduce mai aproape de diverse obiective.

Vom avea inclusiv opțiunea de a observa cum trăiește lumea din jurul nostru. Orașul va fi mult mai populat, iar NPC-urile pot trăi în acel spațiu și fără intervenția jucătorului. În demo-ul prezentat la GDC, de exemplu, eroul a fost martorul unui jaf – doar unul dintre evenimentele la care putem alege dacă vrem sau nu să intervenim, iar fiecare dintre aceste alegeri va avea repercursiuni în restul poveștii.

Cu cât citeam mai mult despre el, cu atât creștea și hype-ul, iar teama că va fi un eșec, o umbră a VtmB, sau doar o încercare de a stoarce niște bani din franciză, a dispărut. Am încredere că cei de la Hardsuit Labs știu ce fac și că VtmB 2 va fi succesorul pe care îl merităm și așteptăm cu toții. Anul viitor pe vremea asta s-ar putea să avem în sfârșit un Bloodlines al cărui potențial este realizat la maximum. Tot ce-aș mai vrea să pot face acum, e să hibernez până în acel moment.

6 Comentarii

  • Kalrak
    Publicat martie 22, 2019 10:57 pm 0Likes

    Au fost obligati contractual sa il lanseze in acelas timp cu Half Life 2

    • KiMO
      Publicat martie 23, 2019 10:15 pm 0Likes

      Inseamna ca Bloodlines 2 apare in acelasi timp cu Half-Life 3 🙂

    • Adrian Dobrescu
      Publicat martie 27, 2019 3:34 pm 0Likes

      Fals.

      Activision eventually issued an ultimatum that the project be finished within months, on September 15, 2004.[27][30] Troika delivered a version of Bloodlines on the required date; due to its scale, the game underwent three weeks of testing. Activision decided that the game was suitable for release, but was contractually bound to withhold Bloodlines until after the debut of Half-Life 2 in November 2004. Troika convinced Activision to use the delay to fund further development; the additional budget was not enough to pay all of Troika’s staff, and some employees worked unpaid to complete the project. This version underwent another three weeks of testing to become the final release code;[30] the game was still unfinished when Activision forced its release.

      Au fost obligați contractual să NU îl lanseze înainte de apariția lui HL2.
      https://en.wikipedia.org/wiki/Vampire:_The_Masquerade_%E2%80%93_Bloodlines
      Mă rog, dacă e să prezentăm tot adevărul, nici Troika n-au fost cei mai deștepți oameni. Aveau ambiții mult prea mari pentru resursele pe care le aveau la dispoziție. E destul de întâlnită chestia asta la companii, dar la gaming e cu atât mai dureros. Cred că Activision au avut destul de multă răbdare cu ei, pentru vremea respectivă.

  • slymurgeni
    Publicat martie 24, 2019 7:03 pm 0Likes

    Sper din tot sufletul să nu iasă ca „Vampyr”.

    • Adrian Dobrescu
      Publicat martie 27, 2019 3:30 pm 0Likes

      Vampyr a avut ceva idei bune. Poate nu le-a ieșit implementarea, dar nu mi s-a părut un joc prost, chiar mi-am petrecut vreo douăj de ore cu el. Atmosfera mi s-a părut foarte mișto, Londra victoriană avea ceva aparte. Reușesc să surprindă foarte bine ce era prin Whitechapel/Soutwhark. Povestea era simpatică, deși un pic plină de clișee. E așa, un joc de 7/10. Nu e succesorul Bloodlines și nici nu își propunea asta, de-aia n-am intrat în el cu așteptări de genul, dar așa pe felia lui, dacă ți-e poftă de sânge și nu mai ai răbdare până în 2020, merită jucat. Dacă treci de primele 2-3 ore, devine din ce în ce mai ok.

  • gigi kent
    Publicat aprilie 13, 2019 5:57 pm 0Likes

    abia astept. Mi-a placut primul f mult.

Adaugă un comentariu