REVIEW: Pandora’s Box

La capitolul audio-vizual, Pandora’s Box este un joc îngrijit, însă nu excelează în vreun fel. Grafica este plăcută și frumos lucrată, însă foarte statică. Animațiile există, dar sunt foarte simpliste și înclină spre extrema modestiei (cel puțin prin comparație cu alte jocuri din același gen). Totuși, stilul vizual este unul plăcut și consecvent, iar imaginile pe care va trebui să le refaci reprezintă fie picturi sau opere de artă, fie fotografii realizate foarte profesionist.

Bunul gust e la el acasă în Pandora’s Box. La capitolul sunet, muzica este destul de relaxantă, deși n-aș descri-o ca fiind memorabilă. Aceasta conține acorduri specifice locațiilor pe care le vei vizita. O voce de femeie narează legendele celor opt tricksteri în modul story – însă deși face o treabă destul de bună, nu pot spune nici că mi-a plăcut, nici că mi-a displăcut.

Sunetele sunt simpliste și cam enervante, motiv pentru care mă grăbeam uneori să le dezactivez. Totuși și acestea sunt în general decent realizate. În concluzie, jocul este prezentabil din punct de vedere audio-vizual, însă gameplay-ul rămâne în continuare adevăratul punct forte.

Desigur, nu ar fi o recenzie adevărată și obiectivă dacă nu aș menționa și câteva defecte pe care le-am observat. Pe lângă cele câteva deja menționate, consider că Pandora’s Box mai are două lipsuri notabile – deși în opinia anumitor jucători acestea s-ar putea să fie considerate minore. Și din unele puncte de vedere, chiar sunt. Totuși, mi se par important de enumerat.

Primul defect se găsește în modul Puzzles Only. Așa cum am menționat, în acest mod sunt evidențiate toate puzzle-urile pe care jucătorul le-a soluționat – în oricare dintre aceste moduri. Până aici, nimic de obiectat. Însă a fost supărător să constat că sunt evidențiate nu doar puzzle-urile rezolvate de jucător, ci și acelea peste care a sărit, folosind un token în story. Pentru mulți, va fi un defect minor care se poate remedia creând un al doilea profil și rezolvând puzzle-uri doar în modul Puzzles Only. Totuși, acest lucru ar fi putut fi evitat dacă producătorii ar fi fost mai atenți și ar fi investit mai mult timp în testare și programare.