2014: Sinteză, Galerie şi Review

Ei, iată că am sărit hopul 2014 — un an interesant atât pentru noi, cei din redacţia NIVELUL 2, cât şi pentru industria jocurilor, privită în ansamblu. Am atacat internetul, ne-am însuşit propria felie consistentă, am explorat împreună sferele gaming-ului şi am încercat, pe cât posibil, să ne adaptăm din mers la cerinţele acestui tip dinamic de presă. Credem că eforturile intense au meritat, căci ne-am bucurat de susţinerea şi aprecierea voastră — ba chiar şi de criticile folositoare. În semn de mulţumire, v-am oferit oportunitatea de a participa la concursuri inedite, deşi bucuria noastră cea mai mare constă în dialogurile purtate cu cititorii în secţiunea de comentarii sau pe forum. Dacă voi sunteţi fani NIVELUL 2, atunci noi suntem fanii comunităţii!

shadow_of_mordor_feature

Am avut parte de acțiune fantastică…

Cât despre anul 2014 şi jocurile lui, putem spune că mai avem ceva socoteli de încheiat până când vom încorona un GOTY. Review-urile The Crew şi Dragon Age: Inquisition urmează să îşi facă apariţia ffff curând (aluzie la pepenii ffff dulci din vară), dar asta nu ne împiedică să va dăm posibilitatea de a vota într-un poll titlurile voastre favorite la momentul respectiv. Nume sonore sunt destule, multe dintre ele având parte de recenzii aici: Middle-earth: Shadow of Mordor, This War of Mine, Assassin’s Creed Rogue, Assassin’s Creed Unity, Far Cry 4, Civ Beyond Earth, NBA 2K15, CoD: Advanced Warfare, Destiny, Alien: Isolation, FIFA 15, Wolfenstein: The New Order, Divinity: Original Sin, Mario Kart 8, Watch_Dogs (la a cărui lansare am întreţinut atmosfera), Child of Light ori Diablo III: Reaper of Souls — toate şi-au lăsat amprenta asupra istoriei jocurilor video.

lighstaber_feature

…dezbateri încinse…

Desigur, nu au lipsit interviurile şi prezentările de gadgeturi, realizate în spiritul articolelor pe care obişnuiam să le publicăm în paginile revistei LEVEL, originea tipărită din care ne tragem materialul genetic redacţional. Menţionăm aici vizita la studiourile Ubisoft, prezenţa la Comic-Con, excursia din Londra la Warner Bros., contactul cu tehnologia Mantle şi discuţiile despre Nordeus Hackathon 2014. Aruncaţi acum o privire peste articole, dacă le-aţi ratat la momentul publicării. Segmentul gameristic — însoţit de incursiunile în cultura pop şi infamele mugetări — a rămas activ pe durata întregului an 2014, cu tot cu scandalul Gamergate, lansarea primului trailer pentru Star Wars: The Force Awakens, atacurile organizate de hackeri şi Războiul Platformelor. Huh, dirty business, cum ar spune ‘muricanul. Dar nu regretăm nimic, fiindcă am fost ţinuţi mereu în priză.

AC_Unity_Screenshot_PC_10

…și dezamăgiri siropoase.

Într-o notă personală: aș spune că cireașa de pe tortul 2014 a venit în ultimul episod din seria animată The Legend of Korra, când fantezia Korrasami a devenit canon — mișcare curajoasă și tăioasă din partea producătorilor Bryan Konietzko și Michael Dante DiMartino, ținând cont de conservatorismul specific Nickelodeon. La polul opus, dezamăgirea supremă este reprezentată cu infamie de eșecurile tehnice din spatele francizelor Ubisoft, care au dus cu zăhărelul mulți fani spre abisul dezamăgirii — și aici mă uit încruntat inclusiv spre IP-urile noi. Numai că aşa putem „nota” mai uşor 365 de zile, având la îndemână un etalon de diferenţiere concret.

Am construit ceva unic alături de voi şi vom continua să aşezăm straturi temeinice peste această fundaţie. Finalmente, insist asupra impersonalităţii textului, căci el trebuie receptat sub forma unui mesaj venit din partea redacţiei, în speranţa că îşi găseşte ecou exact acolo unde trebuie.

Yippee-ki-yay, 2015! La Mulţi Ani şi Jump To The Next Level!


[concluzii]

2 Comments

  1. ion ianuarie 3, 2015
    • Aidan ianuarie 4, 2015

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.